צי רחפנים של אינדור רובוטיקס מאבטח את חוות השרתים של מד-וואן

מערכת טנדו של אינדור רובוטיקס פועלת באופן עצמאי לגמרי, ומתריעה על אירועים חריגים, כגון שריפות, חדירת מבקרים לא מורשים, שינויי טמפרטורה, נזילות ועוד

רחפן טנדו של אינדור רובוטיקס.

צי רחפנים אוטונומי לחלוטין של אינדור רובוטיקס מבצע בדיקות בקרה ואבטחה בחוות השרתים של מד-וואן (MedOne) בטירת הכרמל, במטרה לשפר את רמת האבטחה והבטיחות במתחם. בהמשך מתעתדת החברה להטמיע את הטכנולוגיה בשאר מתקניה ברחבי הארץ.

מערכת טנדו היא פתרון ראשון מסוגו בעולם, המבוסס על רחפנים אוטונומיים לניטור ואבטחה במרחבים סגורים עם תחנת עגינה תקרתית. המערכת פועלת באופן עצמאי לגמרי, בהתאם למשימות שהוגדרו על ידי מד-וואן. הרחפנים יוצאים לסיורים בשעות שנקבעו, אוספים מידע ומדווחים למנהל הבטיחות ברגע שזוהה אירוע חריג (לדוגמה, זיהוי של אדם בזמן שהחלל אמור להיות ריק, נזילה, שינוי טמפרטורה, דלת שנשארה פתוחה ועוד).

ניתן להפעיל את המערכת באופן יזום על מנת לבדוק התראה שהגיעה ממערכות אחרות, כמו גלאי עשן, בקרות כניסה או חיישני תנועה. מדובר במערכת פשוטה לתפעול, ללא צורך בהכשרה מיוחדת. המפעיל מצביע במפה על האזור אותו הוא רוצה לנטר והמידע בו הוא מעוניין, והמערכת שולחת את הרחפן המתאים ביותר למשימה, במסלול הבטוח ביותר על מנת לספק את המידע במהירות. ניתן לצפות במידע מהרחפן בזמן אמת, או לאחר סיום המשימה.

אסי גולן, מהנדס המתקנים של מד-וואן, ציין, כי  "אנו מתחדשים כל הזמן בטכנולוגיות מתקדמות כדי לספק את רמת המקצועיות הנדרשת עבור לקוחותינו. החדשנות בטכנולוגיית הרחפנים מאפשרת לנו לשפר את הבקרה באזורים הקריטיים 24/7/365, כתגבור לכוח אדם בשעות הלילה ובסופי השבוע".

אופיר בר לבב, סמנכ״ל פיתוח עסקי באינדור רובוטיקס: "ניהול מערך הבטיחות והאבטחה במתקני תקשוב בעלי מידע רגיש לא מאפשר להתפשר על איכות ומוגנות המידע. מערכת טנדו תאפשר ניטור שוטף מלא וחכם של המתקנים כל הזמן".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים