ריברסייד, שפיתחה טכנולוגיה להקלטת פודקאסטים, השלימה סבב של 35 מיליון ד'

החברה, שמורכבת מעובדים שהגיעו מחברות כגון גוגל, Wix ואמזון, ושבטכנולוגיה שלה משתמשים גופים כמו מארוול והניו יורק טיימס, גייסה עד כה כ-47 מיליון דולר - כשנתיים בלבד לאחר שהוקמה

האחים נדב וגדעון קייסון, מייסדי ריברסייד.

ריברסייד, שפיתחה פלטפורמת הקלטה מרחוק, שמאפשרת לכל משתמש להקליט פודקאסטים ולצידם קטעי וידיאו באיכות אולפן, הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס B על סך 35 מיליון דולר. עד כה, כולל סבב זה, החברה גייסה כ-47 מיליון דולר.

הפלטפורמה של ריברסייד מאפשרת איכות הקלטה של אודיו ללא אובדן נתונים ואיכות הקלטת וידיאו ברזולוציית 4K, ללא תלות במהירות החיבור לאינטרנט. בחברה אומרים כי היא מאפשרת לכל אחד – מפודקאסטרים בודדים ועד לחברות ענק וסוכנויות מדיה – להקליט ראיונות באיכות אולפן מכל מקום.

יש לציין שריברסייד הוקמה לפני כשנתיים על ידי האחים נדב וגדעון קייסון, והיא מעסיקה 90 עובדים, שחלקם עובדים מרחוק וחלקם ממוקמים במשרדי החברה בתל אביב, ניו יורק ואמסטרדם. הצוות מורכב מיוצרי תוכן נלהבים שמגיעים מחברות גדולות כגון גוגל, Wix ואמזון. על רשימת הלקוחות שלה נמנים פוקס ספורטס, מארוול, אמזון, הניו יורק טיימס ועוד גופים, וכן יוצרי פודקאסטים וסרטונים כגון גיא רז וגארי וי.

באחרונה הפך הסטארט-אפ הישראלי לשותף רשמי של ספוטיפיי. העדכון האחרון של תאגיד הסטרימינג מאפשר לפודקאסטרים לפרסם רכיב וידיאו לצד אודיו, ומחבר יוצרים לריברסייד כדי שיוכלו לייצר בקלות רכיבי וידיאו לצד השמע שלהם. כמו כן, החברה הודיעה היום כי היא תשיק בהמשך השבוע תמיכה ב-iPad.

"הגיוס הנוכחי, בהובלת אורן זאב, Seven Seven Six ולאצ'י צ'רום, הוא אבן דרך משמעותית עבורנו. זה לא טריוויאלי לחברה בת שנתיים להיות איפה שאנחנו נמצאים בשוק, עם כמות ואיכות היוצרים שמשתמשים בכל יום בריברסייד", אמר נדב קייסון, מנכ"ל וממייסדי החברה. "בכוונתנו להגדיל משמעותית את מאמצי ההתרחבות שלנו – הן בהיבט המוצר והן בגיוס עובדים מסיבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים