אפליקציות להקלטת שיחות של חברות צד ג' ייחסמו ב-Google Play

לאחר שביטלה בהדרגה את יכולת הקלטת השיחות באנדרואיד, גוגל כעת חוסמת גם את האפשרות האחרונה שנותרה, של שימוש בממשק הנגישות כדי לקבל גישה לפונקציות האודיו, ואפליקציות אלה ייחסמו

לא עוד אפליקציות להקלטת שיחות בחנות Play.

בעקבות מדיניות חדשה שגוגל יישמה בחנות Play, ייחסמו אפליקציות הקלטת שיחות של חברות צד שלישי מחנות Play החל מה-11 במאי. אפליקציות מסוג זה משתמשות כיום בממשק נגישות (שנועד לאנשים עם מוגבלויות) כדי לקבל גישה לפונקציות האודיו במכשירי אנדרואיד.

"אפליקציות בעלות פונקציונליות ליבה המיועדות לתמוך ישירות באנשים עם מוגבלויות יכולות להשתמש בכלי הנגישות". נכתב במסמכי המדיניות. ואולם ממשק הנגישות לא יועד להקלטות אודיו של שיחות מרחוק, לכן אי אפשר להשתמש בו עוד.

גוגל ניסתה בהדרגה לבטל את הקלטת השיחות באנדרואיד, בעיקר בשל נושאי פרטיות. האפשרות נחסמה במידה רבה באנדרואיד 6, והשימוש במיקרופון להקלטת שיחות בוטל באנדרואיד 10. המוצא האחרון לאפליקציות הקלטת שיחות היה להשתמש בממשק הנגישות.

בסרטון שפרסמה, הצהירה גוגל, כי "מרחוק בהקשר זה מתייחס להקלטת אודיו של שיחות כאשר האדם בצד השני אינו מודע לכך שההקלטה מתקיימת". עוד הוסיפה, כי אפליקציות חייגן כמו Google Phone ו-Mi Dialer עם פונקציונליות הקלטת שיחות מקורית לא יושפעו מהשינוי.

"אם האפליקציה היא חייגן ברירת המחדל בטלפון וגם נטענת מראש, לא נדרשת יכולת נגישות כדי לקבל גישה לאודיו הנכנס, ואין כאן הפרה", ציין מוביל פעילות התוכן הגלובלית של גוגל, מון צ'וי. "הכללים האלה יחולו  על כל האפליקציות החל מה-11 במאי". לא ברור אם המדיניות החדשה פירושה שאפליקציות הקלטת שיחות קיימות יוצאו מחנות Play.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים