בלעדי

אמיר גלפרין מונה למנמ"ר בית ההשקעות אקסלנס נשואה

גלפרין יחליף בחודש הבא את טינה בוסתנאי, שתעבור לתפקיד בכיר באגף ה-IT של הפניקס ● כיום הוא מנהל את פיתוח הדיגיטל והדטה בבנק דיסקונט

אמיר גלפרין, מנמ"ר אקסלנס נשואה החל מעוד כחודש.

מנמ"ר חדש לבית ההשקעות אקסלנס נשואה: אמיר גלפרין, מנהל אגף פיתוח דיגיטל ודטה בבנק דיסקונט. גלפרין יחליף בחודש הבא את טינה בוסתנאי, שתעבור לתפקיד בכיר באגף ה-IT בחברת הביטוח הפניקס, שהיא הבעלים של אקסלנס נשואה.

יש לציין שגלפרין ידווח למנכ"ל בית ההשקעות, אבנר חדד. הוא אישר את הידיעה ואמר כי החליט לסיים את תפקידו הנוכחי כי רצה להתקדם לתפקיד מנמ"ר. גלפרין מגיע לאקסלנס נשואה לאחר חמש שנים בבנק דיסקונט. במסגרת תפקידו הוא ניהל את הדיגיטל והדטה בבנק, בהיבט הרחב שלו, והיה אחראי על יישום מערכות המחשוב בסניפים ובמרכזי השירות. הוא אף ניהל את פיתוח עולמות ה-CRM בדיסקונט.

לגלפרין יש ניסיון ניהולי רב: יחד עם הניסיון שצבר בדיסקונט, הוא שירת במשך 25 שנים בחיל האוויר, שם פיקד על יחידת התשתיות באופק, הזרוע הטכנולוגית של חיל האוויר, ועל אחת מיחידות הפיתוח בתחום המבצעי. הוא סיים את שירותו בדרגת סא"ל. לאחר שפשט מדים, גלפרין עבד במשך כמה שנים באמדוקס, שם הוא כיהן כסגן נשיא שאחראי על עולמות ה-CRM והדיגיטל.

גלפרין הוא בוגר ממר"ם, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ותואר שני במינהל עסקים.

השקעה רבה יותר בטכנולוגיה

אקסלנס נשואה הוא בית השקעות מהוותיקים בארץ. החברה נוסדה ב-1992 ועד 2017 הייתה חברה ציבורית. היא יצאה מהמסחר בבורסה לאחר שנרכשה על ידי הפניקס. באקסלנס נשואה מועסקים כ-400 עובדים בתחומי פעילות שונים בעולמות שוק ההון, החיסכון וקופות הגמל. בשנים האחרונות בית ההשקעות מגביר את ההשקעות שלו בטכנולוגיה.

גלפרין סיכם את תפקידו בדיסקונט באומרו כי "בחמש השנים האלה הייתי שותף ליישום הטרנספורמציה הדיגיטלית ופרויקטים מרכזיים בבנק, כגון אפליקציית דיסקונט, שהוכרה על ידי בנק ישראל כאפליקציה הטובה ביותר בתחום הבנקאות. אני בטוח שהבנק ימשיך לפתח עוד שירותים טובים לטובת לקוחותיו".

עוד מנמ"רים זזים

מאז תחילת השנה דווח על שורה של מנמ"רים שעברו לתפקידים אחרים בארגונים שונים. בחודש שעבר מונה יורם מרציאנו למנמ"ר סונול, במקומה של איריס שיפרין. מרציאנו הגיע לתפקיד מצד הספק, לאחר ששימש בתפקיד בכיר באמת מחשוב. עדיין לא ידוע לאן שיפרין עוברת.

עוד בחודש שעבר, ענת שלומוביץ' הודיעה על סיום תפקידה כמנמ"רית עיריית פתח תקווה לטובת תפקיד בכיר במגזר הפרטי. גם יהוד מרסיאנו, מנמ"ר עיריית באר שבע, הודיע על סיום תפקידו לטובת המגזר הפרטי. הוא עשה זאת בשבוע שעבר.

תזוזות נוספות של מנמ"רים שנרשמו מתחילת השנה: ליאורה בן אפרים עברה מניהול שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המסים, למכבי שירותי בריאות, והחליף אותה אריה רימיני, לשעבר מנכ"ל טלדור; אורלי אברמוביץ' עברה מבנק ירושלים לתפקיד בכיר בבז"ן; מיכל מרכוס פרשה מחטיבת בתי החולים של משרד הבריאות לטובת תפקיד בכיר במגזר הפיננסי; וערן גוטמן סיים את תפקידו בשיכון ובינוי לטובת תפקיד ניהולי במגזר הפרטי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים