עוד גיוס בסייבר: סילברפורט השלימה סבב של 65 מיליון דולר

הפלטפורמה של החברה מגנה על ארגונים מפני גניבת זהויות, באמצעות גיה מאובטחת לכלל המשאבים הארגוניים ● היא גייסה עד כה מעל 100 מיליון דולר

הד קובץ (משמאל) וירון קסנר, שניים ממייסדי סילברפורט.

חברת הסייבר סילברפורט (Silverfort) הודיעה היום (ג') על השלמת סבב גיוס C בסך של 65 מיליון דולר. את הסבב הובילה קרן גרינפילד פרטנרס והשתתפו בו כמה קרנות נוספות ומשקיעים קיימים, בהן הקרנות של ג'נרל מוטורס וסיטי, וסטייג' וואן. הסבב הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה למעל 100 מיליון דולר.

סילברפורט פועלת בעולם ההגנה מפני איומי גניבת זהויות בארגונים. החברה הוקמה ב-2016 על ידי הד קובץ, המשמש כמנכ"ל שלה, ירון קסנר ומתן פטאל. היא פרוסה על גבי חמישה סניפים בעולם ומעסיקה 120 עובדים, מתוכם 75 בתל אביב. על לקוחות החברה נמנים מאות ארגונים, בהם חברות שכלולות ברשימת הפורצ'ן 100. כספי הגיוס ישמשו את סילברפורט להרחבת פעילויות המו"פ והשיווק שלה.

עובדים בסילברפורט.

עובדים בסילברפורט. צילום: מיכה לובטון

הטכנולוגיה של סילברפורט מאפשרת אימות וגישה מאובטחים לכל המשאבים הארגוניים הקיימים ברשת הארגונית ובענן – כולל, לדבריה, מערכות שלא היה ניתן להגן עליהן קודם. זאת, על מנת לזהות ולעצור גניבת זהויות, גישה בלתי מורשית והפצת תוכנות כופר. סילברפורט אוכפת את ההגנה על גבי התשתית הקיימת של הארגון, כשכבת אבטחה אחידה מעל כל מערכות ההזדהות הקיימות, וזאת מבלי לדרוש שינויים במערכות הקיימות או התקנת תוכנה עליהן. הפלטפורמה מאפשרת זיהוי התקפות באמצעות בינה מלאכותית ותגובה בזמן אמת על ידי אימות רב שלבי או חסימת גישה לא מורשית. כמו כן, היא מספקת מיפוי והגנה של זהויות לא אנושיות המשמשות לאימות של מכונה למכונה.

בחברה אומרים כי הטכנולוגיה שלה מאפשרת להפעיל הגנה על זהויות באופן אחיד על פני כל המשתמשים, מכשירי הקצה והמערכות בארגון, באמצעות שכבת הגנה אחידה ושקופה, שפועלת מעל כל פתרונות ההזדהות הקיימים, מזהה איומים ומונעת אותם בזמן אמת.

"80% מכלל תקיפות הסייבר משתמשות בזהויות גנובות, ויש ביקוש חזק מאוד לפתרון שיגן על זהויות בצורה רחבה ואחידה על פני הארגון כולו, ולא רק עבור חלק מהמערכות וצורות ההתחברות״. אמר קובץ. "רבים מהלקוחות שלנו דיווחו על מקרים שבהם הפלטפורמה זיהתה ועצרה השתלטות על חשבונות וניסיונות הפצת תוכנות כופר ברשת הארגונית שלהם. הטכנולוגיה שלנו מתאימה את אבטחת הזהויות לעולם המודרני, שבו אנשים עובדים מכל מקום ומתחברים למערכות מסוגים רבים, שעשויות להימצא בכל מקום". לדבריו, "מעל 90% מהארגונים שמתנסים בפלטפורמה שלנו הופכים ללקוחות".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים