נועם זילברשטיין מונה למנכ"ל HP אינדיגו

זילברשטיין יחליף את חיים לויט, שכיהן בתפקיד בשנתיים האחרונות ומונה לסגן נשיא עולמי בכיר ומנכ"ל חטיבת הדפוס התעשייתי הדיגיטלי ב-HP

נועם זילברשטיין, מנכ"ל HP אינדיגו.

HP אינדיגו הודיעה היום (ב') כי היא מינתה את נועם זילברשטיין למנכ"ל שלה. הוא מחליף את חיים לויט, ששימש בתפקיד בשנתיים האחרונות ומונה לסגן נשיא עולמי בכיר ומנכ"ל חטיבת הדפוס התעשייתי הדיגיטלי ב-HP.

במסגרת תפקידו ינהל זילברשטיין את הפעילות של HP אינדיגו ברחבי העולם, שמתמקדת בדפוס דיגיטלי בשווקי המסחר והאריזה. הוא יוביל כמה יחידות עסקיות וארגונים גלובליים בחברה. זילברשטיין וחטיבת אינדיגו יהיו חלק מארגונו החדש של לויט, שינהל את כל תחום הדפוס התעשייתי הדיגיטלי ב- HP העולמית, ויוביל את אסטרטגיית הצמיחה שלה בתחום. HP הודיעה באחרונה כי היא תגביר בשנים הקרובות את המיקוד שלה בתחום זה.

לויט התחיל את דרכו בחברה לפני כ-27 שנים, שבמהלכן הוא כיהן בשורה של תפקידים ניהוליים בכירים בישראל ובארצות הברית – באגפי הרכש, התכנון ושרשרת האספקה, כמנהל פעילות המכירות שלה ברחבי העולם במשך 16 שנים ובשנתיים האחרונות כמנכ"ל HP אינדיגו.

חיים לויט, סגן נשיא עולמי בכיר ומנכ"ל חטיבת הדפוס התעשייתי הדיגיטלי ב-HP.

חיים לויט, סגן נשיא עולמי בכיר ומנכ"ל חטיבת הדפוס התעשייתי הדיגיטלי ב-HP. צילום: שחר גרבר

30 שנים בזרוע הבריאות של ג'נרל אלקטריק

בשנה וחצי האחרונות כיהן זילברשטיין כסמנכ"ל התפעול של HP אינדיגו וניהל את חטיבות תפעול מכונות הדפוס והמוצרים המתכלים (Supplies), כולל מפעלי הייצור וגופי ההנדסה, וכן את צוותי המיקור (Sourcing), שרשרת האספקה, התכנון ואיכות המוצרים. זילברשטיין הצטרף ל-HP אחרי 20 שנות פעילות בזרוע הבריאות של ג'נרל אלקטריק, שבה כיהן כמנכ"ל יחידת הגלאים הגלובלית. בתפקידו זה הוא היה אחראי על המחקר, הפיתוח והייצור בחמשת אתרי החברה ברחבי העולם. לפני כן הוא הוביל ביחידת הרפואה הגרעינית של אותה החברה פעילויות בעולמות המו"פ, השיווק, המכירות, האיכות והייצור.

זילברשטיין הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת מכונות מהטכניון ותואר שני בשיווק ומערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב, והוא מהנדס איכות מוסמך מהאגודה האמריקנית לאיכות.

אינדיגו הוקמה ב-1977 וב-2002 נרכשה על ידי HP בסכום של 830 מיליון דולר. החברה מעסיקה כיום בישראל עובדים במרכז המו"פ והמטה שלה בפארק המדע ברחובות, ובקמפוס הייצור בקריית גת.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דה כהן-ולנסי

    שלום אתגר למנכ"ל החדש יחסית: מדוע אין דרך להגיע ישירות למחלקת המכירות של HP אלא ע"י השארת מספר טלפון בתמיכה כדי שיחזרו אלי? אני רוצה לרכוש לדוגמא מדפסת ורוצה להתייעץ עם איש מכירות כאשר אני זמינה ונגישה. איש המכירות עלול לחזור אלי כשאני בסופר או בנהיגה או בשעה לא נוחה מכל בחינה אחרת. לי זה נראה סידור לא הגיוני לגמרי. האם ל-HP אין ענין להיות זמינים לרוכשים פוטנציאליים?

  2. אבי מסה

    ברשותי מדפסת משולבת של hp 8720 ולא מצליח לקבל שירות נאות ולהנות מהמדפסת כל הזמן תקלות וכל פנייה גובים כספים ולא פותרים את הבעייה , ממש מאכזב השירות ולאחרונה גם מפנים לשירות ווטסאפ שהנציג שם לא בקיא וההענות לוקחת בהפסקות של שעה ואפילו יותר. אני ממש מצטער על הקנייה ובטוח שלא אמליץ למקורבים לקנות את מוצרכם.

אירועים קרובים