הערכות: אינטל תפסיק בשנה הבאה לייצר את מעבדי הסלרון; החברה מכחישה

ההערכות מתבססות על העובדה שבניגוד למעבדים האחרים של החברה, במפות הדרכים החדשות שלה לא נרשם כל עדכון בארכיטקטורת הייצור של מעבדי הסלרון ● לעומת זאת, לדברי אינטל, אין לה שום כוונה להפסיק לייצר את המעבדים הוותיקים, משום ש-"הם ממשיכים לספק פתרון מחשוב בעלות נמוכה לצרכי מיחשוב בסיסיים"

הערכות שנשמעו לאחרונה בשוק טוענות שאינטל (Intel) עומדת לוותר בשנה הבאה על מעבדי הסלרון (Celeron) שלה. ההערכות מתבססות על העובדה שבניגוד למעבדים האחרים של החברה, במפות הדרכים החדשות שלה לא נרשם כל עדכון בארכיטקטורת הייצור של מעבדי הסלרון.

המעבדים הללו הוצגו לראשונה עוד בתחילת שנות התשעים, והיוו מאז את ההיצע של החברה עבור משתמשים שמחפשים מחשבים זולים יחסית. זאת, מכיוון שהם היו לאורך שנים המעבדים החלשים ביותר שיש לאינטל להציע. גם כיום, לאחר שעברו את העדכון למשפחת ה-Core 2, מדובר במעבדים זולים במיוחד ונחותי ביצועים. עם זאת, על פי ההערכות, הסלרון מספק כ-5%-6% מההכנסות של אינטל בתחום המעבדים השולחניים, ואף כמה אחוזים מאלה המגיעות מהמעבדים שמיועדים למחשבים ניידים.

אינטל, מצדה, מכחישה את ההערכות הללו נמרצות. בארי סאם, דובר מטעם החברה, צוטט באתר Computerworld כאומר ש-"מדובר בשמועה לא נכונה. לאינטל אין שום כוונה לבטל בהדרגה את המותג סלרון במהלך 2011. המעבדים הללו ממשיכים לספק פתרון מחשוב בעלות נמוכה לצרכי מיחשוב בסיסיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים