דלויט ישראל רוכשת את ביזפלואו, המתמחה בשירותי סרביס נאו

במהלך מחזקת פירמת ראיית החשבון את יכולותיה באפיון, יישום ופיתוח פתרונות מבוססי סרביס נאו ● סכום העסקה לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע שמדובר במיליוני שקלים בודדים

התמזגו. דלויט וביזפלואו.

פירמת הייעוץ וראיית החשבון דלויט (Deloitte) הודיעה באחרונה על רכישת חברת ביזפלואו (BizFlow), ובכך מחזקת את יכולותיה באפיון, יישום ופיתוח פתרונות מבוססי ServiceNow כמו גם פיתוח נכסים ומוצרים משלימים על גבי הפלטפורמה, הנחשבת לפתרון המוביל בעולם לניהול ודיגיטציה של תהליכים פנים ארגוניים.

הצטרפותה של ביזפלואו לדלויט ישראל תאפשר מתן מענה מקיף לצורך ההולך וגדל בחברות לקדם חווית עובדים.ות חדשנית ומתקדמת. הפעילות הנרחבת של סרביס נאו (ServiceNow) משלימה את סל שירותי הטרנספורמציה של סביבת העבודה הדיגיטלית שדלויט מעניקה ללקוחותיה.

סרביס נאו מאפשרת להפוך את כל הממשקים של העובד.ת עם הארגון לדיגיטליים; פניות למשאבי אנוש בנושאים כמו החזר הוצאות, בירורי שכר והודעה על חופשה, פניות למערכות מידע בנושאים כמו תקלה במערכות, הזמנת ציוד ועוד – והכל באפליקציה אחת חכמה, מה שהופך חיוני בעולם עבודה שהפך היברידי.

ביזפלואו הוקמה לפני כשנתיים על ידי המייסד מיקי איטין. לחברה ניסיון רב ביישום פתרונות סרביס נאו בארגונים מובילים מהארץ ומהעולם, בדגש על חברות היי-טק, שירותים, קמעונאות ומזון, וכן במגזר הציבורי.

דלויט השותפה המובילה בעולם של סרביס נאו 

בהמשך לעסקאות קודמות שביצעה דלויט, זהו המשך יישום האסטרטגיה הכוללת שלה בישראל מאז החיבור לפירמה האמריקנית, שעיקרה התרחבות והעמקת היכולות לכלל התחומים בהם עוסקת דלויט בעולם, על מנת לתת מענה לכל הצרכים העסקיים של לקוחותיה, אם באמצעות צמיחה אורגנית, או על ידי ביצוע מיזוגים ורכישות.

מדלויט ישראל נמסר: "מזה שנה שלישית שדלויט היא השותפה המובילה בעולם של סרביס נאו. גם בישראל אנו מחזקים את הצעת הערך עבור לקוחותינו, במתן שירותים לחברות מובילות באמצעות פתרונות סרביס נאו, בהרחבת סל שירותי הטרנספורמציה של סביבת העבודה הדיגיטלית עם הצטרפותה של ביזפלואו.

אנו מברכים על הצטרפותה של ביזפלואו לנבחרת המומחים המובילה של דלויט בישראל".

מ-ביזפלואו נמסר: "אנחנו מתרגשים ושמחים להצטרף לחברת הייעוץ הגדולה בעולם, וביחד להפוך את פרקטיקת ה-ServiceNow למובילת השוק בארץ. אנו מאמינים שהשילוב בין מקצועני סרביס נאו של ביזפלואו יחד עם הליווי הייעוצי והמתודולוגי המוכחים של דלויט ייתן ללקוחות בארץ ערך מוסף תחרותי וייחודי".

את העסקה ליוו עו"ד רן בן ארי ממשרד עו"ד גרוס מטעם דלויט, ועו"ד פיטר שוגרמן ממשרד עו"ד יגאל ארנון מטעם ביזפלואו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים