סם נצר מונה למנכ"ל CGS ישראל

ב-25 השנים האחרונות שימש נצר במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברות תקשורת מהמובילות בישראל, ובחמש השנים האחרונות שימש כמייסד ומנכ"ל JAG, חברת ייעוץ וניהול פרויקטים בתעשיית הסלולר

סם נצר, מנכ"ל CGS ישראל.

סם נצר מונה למנכ"ל CGS ישראל, חברה בת של CGS הגלובלית שבסיסה בארצות הברית, ספקית בינלאומית של יישומים עסקיים, למידה ארגונית ושירותי מיקור חוץ. נצר מביא עימו ניסיון של יותר מ-25 שנים בניהול, יישום אסטרטגיה בינלאומית ומומחיות בתחום הטלקום.

נצר, בעל תואר שני במינהל עסקים, מגיע מתחום התקשורת והטלקום, וב-25 השנים האחרונות עבד במגוון תפקידי ניהול בכירים בחברות תקשורת מהמובילות בישראל. בין היתר, היה מראשוני עובדי חברת קווי זהב ובמשך השנים עבד במגוון תפקידי מפתח כסמנכ"ל תפעול בארץ ובחו"ל וכמנהל השירותים הבינלאומיים של פרטנר.

בחמש השנים האחרונות שימש נצר כמייסד ומנכ"ל JAG, חברת ייעוץ וניהול פרויקטים בתעשיית הסלולר בתחומי הנדידה, IOT/M2M, אשר סיפקה שירותי ייעוץ לחברות מובילות, כגון מובילאיי, טליט, גולן טלקום, אקספון וסטארט-אפים נוספים.

בעזרת מוקדי שירות טלפונים, CGS מציעה ללקוחותיה הגלובליים גישה היברידית ייחודית, המשלבת אוטומציה יחד עם נציגי תמיכה מקצועיים, הממוקמים בצפון אמריקה, דרום אמריקה, אירופה, אסיה, אפריקה והמזרח התיכון. טכנולוגיות הצ'אט-בוט וה-RPA המועשרות בבינה מלאכותית משלימות את שירותי תמיכת הלקוחות הניתנים על ידי אלפי נציגי תמיכה טלפונית רב לשוניים. CGS תומכת בחברות גלובליות רבות ומובילות בעולם הקמעונאות, הפינטק, שירותי בריאות, טכנולוגיה וטלקום. חטיבת מיקור החוץ (BPO) של החברה מציעה פתרונות ותהליכים חדשניים וגמישים, הכוללים תמיכה טכנית, שירות לקוחות, מכירות טלפוניות, שיפור ערוצי מכירה ותמיכת בק-אופיס.

"זו הזדמנות מרגשת מבחינתי להוביל את הסניף הישראלי של חברה בינלאומית גדולה, שמספקת שירות מצוין ברמה עולמית ללקוחות חברות טכנולוגיה מובילות", אמר נצר. "תעשיית מיקור החוץ בעולם ובישראל עוברת שינויים משמעותיים רבים, ויחד עם זאת, זו הזדמנות לצמוח ולבדל את CGS על ידי התמקדות ברמה הגבוהה ביותר של שירות ושביעות רצון הלקוחות שלנו. יחד עם כל הצוות הישראלי, אני שמח להוביל את החברה בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את בסיס הלקוחות שלנו באזור".

סטיב פטרוק, נשיא חטיבת מיקור החוץ של CGS הגלובלית אמר, "אנו גאים שסם מצטרף לצוות CGS בישראל. הניסיון הרב שלו בניהול ותפעול הינו תוספת מבורכת לצמיחת CGS על ידי פיתוח ואספקת פתרונות חדשניים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים