עובד כדורי פרש מנתיבי איילון – ומונה למנמ"ר IDE

כדורי, שהיה מנמ"ר נתיבי איילון במשך 4.5 השנים האחרונות, עבר למלא תפקיד דומה ב-IDE, שעוסקת בפיתוח טכנולוגיה לתעשיית המים, ובכלל זה למתקני התפלה

עובד כדורי, מנמ"ר IDE.

אחרי 4.5 שנים כמנמ"ר נתיבי איילון, עובד כדורי עזב את החברה ומונה למנמ"ר ודירקטור IT ב-IDE – חברה ישראלית שעוסקת בטכנולוגיות לתעשיית המים בכלל ולהתפלה בפרט. כדורי מחליף בתפקידו את ליזי גוטסמן, שכיהנה בתפקיד כ-24 שנים. טרם מונה לו מחליף בנתיבי איילון, והחברה פרסמה מכרז למציאת המועמד המתאים. כעת ממלאת את מקומו יעל קינן.

כשמה כן היא, IDE טכנולוגיות מים מתמחה בפתרונות טכנולוגיים לטיפול במים והקימה כמה מתקני התפלה של מי ים ומים מליחים במדינות שונות בעולם. כמו כן, היא רותמת את הטכנולוגיה לטובת טיפול בשפכים תעשייתיים ומחזור מי קולחין. בחברה יש כ-500 עובדים, וצוות אגף מערכות המידע כולל 13 איש.

במסגרת תפקידו החדש כדורי אחראי על מערך תשתיות המחשוב, היישומים ואבטחת המידע והסייבר ב-IDE, בחברות הבנות שלה ובמתקני החברה, שפזורים בדרום אמריקה, בהודו ובמדינות מתפתחות נוספות.

לכדורי יש ניסיון של כ-22 שנים בתחום המחשוב בכלל ובמערכות מידע בפרט. במסגרת תפקידו בנתיבי איילון הוא נמנה על גרעין ההקמה של המבנה הארגוני החדש של החברה, ניהל את הקמת פתרונות תשתיות המחשוב והתקשורת וביסס את מערכות הליבה בתחומי ה-ERP, ה-GIS, ניהול המסמכים ועוד. קודם לכן הוא הקים וניהל את יחידת המחשוב בשיכון ובינוי – סולל בונה. באחרונה זכה כדורי בפרסי הצטיינות מטעם אנשים ומחשבים על ביצועי פרויקטי מערכות ניתוח נתונים ואנליטיקה ומערכות ליבה. בהשכלתו, כדורי הוא בעל תואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול, ותואר שני במנהל עסקים – שניהם מהטכניון.

"אני נכנס לתפקיד עם אתגר של ניהול גלובלי, הישענות על יכולת של כל מדינה וניצול יכולות מערכות המידע באזורים שבהם אנחנו פועלים. זאת, לצד האתגרים של אבטחת מידע וסייבר בעולם התשתיות", אמר כדורי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים