עוד סבב בפינטק: צ'ארג' אפטר גייסה 44 מיליון דולר

החברה הישראלית פיתחה תוכנה שמציעה פתרונות מימון לצרכנים בשיטת קנה עכשיו, שלם אחר כך, ופלטפורמה לבנקים ● בין המשקיעים בה: קרן ההשקעות של סיטי

מידד שרון, מייסד ומנכ"ל צ'ארג' אפטר.

חברת הפינטק צ'ארג' אפטר (ChargeAfter) הודיעה היום (ג') כי השלימה סבב גיוס B בסך של 44 מיליון דולר. בגיוס לקחה חלק, בין היתר, קרן ההשקעות של סיטי, הבעלים של סיטיבנק. בחברה אומרים שכספי הסבב ישמשו אותה על מנת לשכנע אלפי קמעונאים ומשתמשים להצטרף לרשת שלה.

צ'ארג' אפטר הוקמה לפני כחמש שנים על ידי מידד שרון, המשמש כמנכ"ל החברה, וסך ההון שהיא גייסה עד כה עומד על 60 מיליון דולר. החברה מעסיקה כ-100 עובדים בישראל ובארצות הברית, כאשר המטה שלה ממוקם בניו יורק ומרכז המו"פ – בתל אביב.

תחום הפעילות של צ'ארג' אפטר הוא קנה עכשיו, שלם אחר כך – או, בקיצור, BNPL. החברה פיתחה פלטפורמה שמספקת לצרכנים פתרונות מימון, לרבות הלוואות, ממגוון מקורות במעמד הרכישה – לאחר שהם מבקשים בקשה אחת בלבד. כמו כן, היא פיתחה פלטפורמת שירותי BNPL לבנקים ובכלל לגופים פיננסיים. עשרות גופי מימון ובנקים בינלאומיים משתמשים במוצרים של החברה ויש לה הסכם שיתוף פעולה עם ויזה.

"אפשרויות המימון שיש לצרכנים – מוגבלות"

שרון אמר כי "תחום ה-BNPL צומח בשנים האחרונות וזוכה לפופולריות רבה, אלא שהאפשרויות שיש לצרכנים הוא מוגבל, כששיעור הסירובים יכול להגיע עד ל-70%. העניין בנו מצד משקיעים הוא עדות לצורך הגובר בפלטפורמה פיננסית, המבוססת על רשת של גופי מימון, ושבנויה עבור קמעונאים, בנקים וגופים פיננסיים. זאת, על רקע המעבר של השוק ממציאות של גוף מימון אחד ושיעור נמוך של אישורים לנורמה חדשה של ריבוי גופים, הלוואות אחראיות, עם שיעור אישורים מעל 85%".

"ההשקעה תאפשר לנו להגביר את קצב צמיחת החברה ולהרחיב את רשת הקמעונאים וגופי המימון שאנחנו עובדים אתם", הוסיף.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אפרים פרייזלר

    ברכות למידד וכל הצוות בעקבות סבב הגיוס המוצלח עם גופים פיננסים מובילים ברחבי העולם. אבן דרך חשובה בדרך להמשך הצמחת וגידול החברה.

  2. paymentsguy

    Very exciting news! Huge need in the market. Attracting the best banks and customers. Keep an eye on these guys.

אירועים קרובים