תופין הטמיעה פתרון אוטומציה מבוסס Workato בענן

הפרויקט, בליווי מלם תים ובעלות מוערכת של מאות אלפי שקלים, כלל ביצוע אוטומציות של תהליכי HR, שליפה וקונסולידציה של מידע ממקורות שונים למחסן נתונים ואוטומציות סביב תהליכי onboarding של לקוחות

אריאל לנדה, ארכיטקט IT בתופין טכנולוגיות

תופין טכנולוגיות, המתמחה בפתרונות אבטחה למחשוב ענן, הטמיעה פתרון אוטומציה ענני חוצה מערכות מבוסס Workato. היקף הפרויקט מוערך בעלות של מאות אלפי שקלים.

הפרויקט בוצע בליווי מלם תים, וכלל  ביצוע אוטומציות בניהול מחזור חיי העובדים (Hire-to-Retire), לרבות חיבור של מערכות מידע HR ,IDM ,LMS ועוד, על מנת להקל על תהליך הקליטה וההכשרה של עובדים חדשים, קידום עובדים ושינוי תפקיד, עזיבת עובדים וסגירת ה-Digital Footprint הארגוני שלהם. בנוסף, כלל הפרויקט תהליכים לוגיים מורכבים לשליפה וקונסולידציה של מידע מפיזור של מקורות מידע (Silos) למחסן נתונים עבור יישומי BI ואנליטיקה. עוד כלל הפרויקט אוטומציות סביב תהליכי onboarding של לקוחות – אקטיבציה, פורטל לקוחות, מערכת CRM וכן תהליכים המצריכים אבטחת מידע גבוהה בתקשורת Cloud-Ground, בין מערכת הליבה של תופין למערכות ענן.

Workato הינה פלטפורמת אינטגרציה, מובילה מסוגה, שנועדה לחבר בין כלל מערכות הארגון והעננים הארגוניים השונים. היא מאפשרת יצירת אוטומציה ללא קוד כחלופה לתהליכים עסקיים ידניים הגוזלים זמן ויוצרים חיכוך, פועלת בתחום ה-iPass ומשרתת למעלה מ-10,000 לקוחות ברחבי העולם. לאחרונה זכתה מלם תים בהכרה של Most New Logos EMEA FY22 על שיתוף הפעולה עם Workato.

אריאל לנדה, ארכיטקט IT בתופין טכנולוגיות, ציין, כי "Workato מסייעת לנו באספקטים נרחבים, בהם הזרמת תהליכים באוטומציה, המשרתים יחידות עסקיות שונות, הקלה על תהליכי HR וקליטה רכה לעובדים, שמירה על מדיניות אבטחת מידע גבוהה, העצמה של ה-BI במטרה לשפר את ביצועי החברה, צמצום צווארי בקבוק של IT ו-InfoSec ומתן שירות טוב יותר ללקוחותינו – ארגוני אנטרפרייז גלובליים. אנו מתכננים להמשיך בעשייה חדשנית של אוטומציה וייעול לרוחב הארגון, כש-Workato מהווה עבורנו מאיץ המביא יתרון תפעולי מוכח".

דרור רייפר, מנהל מכירות תים תוכנה מקבוצת מלם תים: "הפרויקט השיא לתופין ערך רב במגוון תחומים, ובהם ייעול תפעולי, חיסכון בכוח אדם עקב החיסכון בפעולות ידניות, צמצום טעויות אנוש וסיוע בניהול התהליכים העסקיים, באמצעות הזרמה מהירה של דטה, הנאגרת ב'איים' שונים ומרוחקים זה מזה. בחברת היי-טק כדוגמת תופין, המפעילה בו זמנית מערכות מידע שונות, המשרתות את כל מחלקות החברה, כשלכל אחת שפה משלה,  מונחים מקצועיים, אנשי קשר, נוהלי עבודה ועוד, קיימת חשיבות רבה בחיבור כל המערכות, באופן שיאפשר זרימת מידע ביניהן, בפשטות, באינטואיטיביות ובמהירות. Workato עונה על צורכי החברה מאחר שהוא הפתרון היעיל והמהיר ביותר ללימוד וליישום, אשר לא מצריך פיתוח ומתחבר בקלות ובנוחות למערכות רבות מאוד. הפתרון מתאים במיוחד לחברות היי-טק, שאינן מתפשרות על איכות טכנולוגית, בעלות קצב עבודה מהיר, החיות בתוך שינוי ושיפור מתמיד, כך שקצב בניית האוטומציות חייב להיות תואם לקצב הביזנס. יתרון נוסף של הפתרון הוא בכך, שהוא מאוד מתודי ואינטואיטיבי וכולל מעטפת של דוקומנטציה ותמיכה בצ'אט חי בכל שעה, כך שגם עובדים חדשים בארגון יכולים להיכנס לעניינים בזריזות ולהתחיל לבנות תהליכים עסקיים ולהרחיב את התועלת על פני ורטיקליים נוספים בחברה".

דרור רייפר, מנהל מכירות תים תוכנה מקבוצת מלם תים

דרור רייפר, מנהל מכירות תים תוכנה מקבוצת מלם תים. צילום: אנדרו לארה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים