האם השינויים בסטדיה ישנו את הכיוון של השירות?

גוגל תלתה ציפיות רבות בשירות הזרמת המשחקים שלה, אולם עד עכשיו הוא לא סיפק את הסחורה ● היא הכריזה אתמול (ג') על שורה של שינויים בו

לא הצליח ונסגר. גוגל סטדיה.

גוגל מנסה להפיח חיים חדשים בשירות הזרמת המשחקים שלה, סטדיה (Stadia), שאם להתבטא בעדינות, עד עכשיו לא ממש הצליח לעמוד בציפיות של החברה, על אף שכבר עברו כשלוש שנים מאז שהיא הכריזה עליו כ-"דבר הבא בשוק הגיימס סטרימינג".

החברה הודיעה אתמול (ג'), במסגרת כנס מפתחי המשחקים שלה, על כמות גדולה של שינויים בשירות, בניסיון לחזור לתמונה. אחד מהם הוא אישור של הפיכת השירות לסוג של "מותג לבן". הכוונה היא לכך שגוגל תספק את השירות עצמו, אבל מי שיפעילו אותו עבור המשתמשים תהיינה חברות אחרות, שיציעו משחקים ברמות שונות. גוגל הציגה בכנס את שיתוף הפעולה הראשון שלה לצורך כך – עם AT&T.

מעבר לזה, בחברה טוענים שהשינויים יציעו יותר אפשרויות לשחק בחינם באופן מוגבל, שהמפתחים יכולים להפנות להדגמות בחינם הללו ישירות מאתרים אחרים, כולל מהחיפוש של גוגל ומיוטיוב, אפילו בלי שהמשתמש חייב להיכנס לחשבון שלו בסטדיה.

בנוסף, בגוגל מתכוונים להקטין את מה שהם מכנים "נקודות חיכוך" עם המשתמשים. הכוונה היא שבכדי לסקור לדוגמה את ספריית המשחקים שזמינים בשירות, המשתמשים לא יצטרכו יותר להתחבר לחשבון הגוגל שלהם.

כן הודיעה החברה על ערכות כלים חדשות, שיאפשרו למפתחי המשחקים להמיר בקלות רבה יותר משחקים המבוססים על מנועים כמו Unreal, ועל Unity, כולל כלי בשם DXVK, שיאפשר המרה של ממשק ה-DirectX המשמש ב-Windows כדי שהמפתחים לא יצטרכו לשנות את הגרפיקה של המשחק לחלוטין. באותו ההקשר, גוגל הבהירה שהיא לא מתכוונת לפתח הדמיה שתריץ משחקי Windows, אלא תציע המרה בלבד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים