יוניקורן הסייבר פנטרה מינה תשעה מנהלים.ות חדשים.ות

חמישה מהמינויים הם של גברים וארבעה - של נשים ● פנטרה הצטרפה לפני כחודשיים למועדון החברות ששוות מיליארד דולר ומעלה

המנהלים החדשים בפנטרה.

חברת הסייבר פנטרה, שלפני כחודשיים הפכה ליוניקורן, הודיעה היום (ד') על מינויים של תשעה מנהלות ומנהלים בתחומי המו"פ, המכירות והאופרציה הארגונית – מרביתם קידומים מתוך החברה. חמישה מהמינויים החדשים הם של גברים וארבעה – של נשים.

פנטרה הוקמה ב-2015 על ידי ד"ר אריק ליברזון, סמנכ"ל הטכנולוגיות, ואריק פיינגולד. בראש החברה עומד המנכ"ל, אמיתי רצון. פנטרה פיתחה פלטפורמת תוכנה לבדיקת חדירות אוטומטית של מערכות המידע הארגוניות, במטרה להעריך את מידת חסינותן בפני מתקפות סייבר, לאתר ליקויים ולחסום פרצות אבטחה. הטכנולוגיה שלה משמשת יותר מ-400 ארגונים ברחבי העולם, לרבות חמישה מתוך שבעת הבנקים הגדולים בישראל, 10 משרדים ממשלתיים בארץ, וחברות כגון טבע, נטפים ושופרסל. לחברה משרדים בישראל, ארצות הברית, בריטניה וגרמניה.

המינויים החדשים

צורית גולן מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש, ותעסוק בגיוס עובדים, פיתוח ויישום תוכניות בינלאומית לפיתוח מנהלים וטאלנטים, תוכניות תגמול וחוויית עובדים. בתפקידה הקודם הייתה גולן סמנכ"לית משאבי האנוש של פייבר.

נבו לרון מונה לסמנכ"ל לקוחות גלובלי וינהל את העבודה מול לקוחות פנטרה לאחר שלב המכירה, כולל חידושי חוזים, הסמכות משתמשים ושותפים, וניהול קהילת לקוחות. בתפקידיו הקודמים שימש לרון כסמנכ"ל לקוחות בחברות הסייבר וולקן ואקסה-בים.

סיון הראל משמשת מעתה כסמנכ"לית המכירות בחברה לצפון ודרום אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. היא הצטרפה לפנטרה ב-2018 כמנהלת מכירות אזורית.

מינוי נוסף הוא של עו"ד אורטל ורדי, שמנהלת את המחלקה המשפטית. עו"ד ורדי הצטרפה לחברה ב-2020 מאפספלייר כמנהלת התחום המשפטי, ומאז הקימה את המחלקה המשפטית והייתה בצוות שהוביל את גיוס ההון האחרון שלה, בסך של 150 מיליון דולר, שהביא אותה למעמד של יוניקורן.

רו"ח שירן בר לב החלה לשמש כמנהלת מערך הכספים. בר לב החלה לעבוד בפנטרה לפני כשלוש שנים, כמנהלת כספים. היא הובילה מאז הצטרפותה לחברה את הקמת מחלקת הכספים, שתומכת הן בפעילות העסקית והן בפעילות החשבונאית והפיננסית שלה, והייתה חלק מהצוות שטיפל בסיבוב הגיוס האחרון (Round C) ובזה שלפניו (Round B).

אלכס ספיבקובסקי מונה לסמנכ"ל מחקר. ספיקובסקי עובד בפנטרה מזה ארבע שנים, והתחיל כאחד מחוקרי הסייבר הראשונים בחברה. מאז הוא הקים את צוות המחקר ויכולות ההתקפה של פנטרה. לפני ההצטרפות אליה הוא שירת בכמה יחידות טכנולוגיות בצה"ל.

עוד מינוי הוא של אלכס ברנבוים – לסמנכ"ל פיתוח. בתפקידו הראשון בפנטרה, שאליה הוא הצטרף בסוף 2017, שימש ברנבוים כמהנדס תוכנה, והיה מהצוות שהוביל את פיתוח המוצר של החברה ועקרונותיו. כמו כן, הוא היה מעורב בגיוס ובליווי חלק ניכר מצוות הפיתוח. ברנבוים הגיע לפנטרה מדטורמה, שלימים נרכשה על ידי סיילספורס, ולאחר שירות ביחידת אופק – היחידה הטכנולוגית של חיל האוויר, שבמהלכו הוענק לו פרס מטעם מפקד החיל.

חן טנא מונה לסמנכ"ל תפעול לקוחות באירופה ובאסיה. טנא עובד בפנטרה, מאז 2018 כחוקר אבטחה. זאת, לאחר שהיה במשך כמה שנים "האקר לבן". במסגרת תפקידו החדש הוא אחראי על צוותי היישום, הטמעה וההדרכה של הלקוחות, וכן על ייעוץ בתחומי הסייבר השונים.

מינוי נוסף הוא של עומר גפני לסמנכ"ל Surface. הוא מונה לתפקיד זה לאחר עבודה במשך כארבע שנים בפנטרה ושירות של 10 שנים כמהנדס תוכנה בחיל האוויר. גפני הקים את קבוצת הלקוחות הגלובליים של פנטרה בסוף 2019, ואת קבוצת המחקר והפיתוח של מוצר התוכנה כשירות (SaaS) שלה, Surface.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים