סטארט-אפ שמאפשר למעסיק לשלם על האוכל שהעובד מזמין בבית הקפה

אניוול מציעה פתרון לעידן העבודה ההיברידית, וגייסה כסף מבכירים בהיי-טק כגון אייל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, ומאיר ברנד, סגן נשיא בגוגל העולמית

הקפה - על חשבון המעסיק.

עוד חברה מצטרפת למגמת העבודה ההיברידית, שהלכה ותפסה תאוצה בעידן הקורונה: אניוול (Anywell) היא סטארט-אפ חדש, שפיתח אפליקציה שמאפשרת לעובד לבחור מאיזה מקום הוא רוצה לעבוד – בית קפה, מלון או כל מקום אחר – ולקבל שם שירותים משרדיים שונים, ולמעסיק לשלם על הקפה או האוכל שהוא מזמין.

אניוול הוקמה על ידי גדי רויז, אורי נישטיין, ארז תדמור ותומר שרון. החברה גייסה עד כה 15 מיליון דולר – מהם 10 מיליון בסבב A, שאותו היא סגרה באחרונה, וחמישה מיליון נוספים בסבב סיד – והיא משיקה היום (ג') את הפעילות שלה בישראל ובניו יורק. בין המשקיעים בה ניתן למצוא את הקרנות פיטנגו, ויולה והקרן של Wix, כמו גם בכירי היי-טק ישראליים כגון אייל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, ומאיר ברנד, סגן נשיא בגוגל העולמית. בין הלקוחות של החברה ניתן למנות את Wix, נקסט אינשורנס ואיירון סורס. אניוול תשתמש בהשקעה כדי להרחיב את הפריסה שלה בערים מרכזיות בארצות הברית ולהתרחב לשווקים חדשים.

מייסדי אניוול: גדי רויז, אורי נישטיין, ארז תדמור ותומר שרון.

מייסדי אניוול: גדי רויז, אורי נישטיין, ארז תדמור ותומר שרון. צילום: שחר עזרן

חשוב להדגיש: השירות שמציעה אניוול מתאפשר רק בעסקים שהיא משתפת אתם פעולה – בתי קפה, חללי עבודה משותפים, בתי מלון, חדרי כושר ועוד. באותם עסקים מוצעים לעובדים שבוחרים לעבוד שם שירותים משרדיים שונים, בהם חשמל, כיסאות מותאמים לעבודה משרדית, מדפסות, תוכנית ארוחות מותאמת וכמובן Wi-Fi.

העסקים שעובדים עם אניוול מקבלים הבטחת הזמנות מראש, ניהול תזרים מזומנים בטוח והבטחת רווח על כל שולחן. באמצעות מודל זה, טוענים בחברה, המארחים מקבלים תשלום על כל שעת עבודה של משתמשי אניוול ויכולים להבטיח זרם קבוע של לקוחות והכנסות.

אניוול מתבססת על מחקרים שמצביעים על כך ש-78% מהעובדים מעוניינים בגמישות במיקום עבודתם, ול-58% מהעובדים יש אפשרות לעבודה היברידית. באניוול טוענים טענה שיש מעסיקים שיסכימו אתה, אבל יש גם כאלה שלא – שהעבודה מרחוק, אבל לא מהבית, ממקסמת את הפרודוקטיביות ומאפשרת לעובד לקבל השראה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים