רדווד הקימה תשתית נתונים מבוססת נוטניקס ולנובו

בפרויקט, שבוצע בהובלת וואן טכנולוגיות, הוטמע פתרון התשתית האחודה (HyperConverged-HCI) של נוטניקס, כמו גם פתרון לווירטואליזציית שרתים, הפועלים על גבי שרתי לנובו

אבירם כרמלי, מנהל הסיסטם ברדווד

 חברת איסוף וניתוח נתוני הספורט רדווד אינטרנשונל ספורטס (Redwood International Sports) סיימה בהצלחה פרויקט רחב היקף לשדרוג תשתיות ה-IT. במסגרת הפרויקט, שבוצע בהובלת וואן טכנולוגיות (ONE), הוטמע פתרון התשתית האחודה (HyperConverged – HCI) של נוטניקס, כמו גם פתרון לווירטואליזציית שרתים, הפועלים על גבי שרתי לנובו. פתרונות לנובו ונוטניקס מהווים כיום את התשתית שעליהם פועלים כלל היישומים הקריטיים של רדווד ומאפשרים לחברה להמשיך לצמוח ללא מגבלות.

רדווד, אשר הוקמה ב-2004, מספקת נתונים וסטטיסטיקות הנאספים בזמן אמת מעשרות אלפי משחקי כדורגל בשנה ברחבי העולם. את הנתונים מספקת החברה למאמני כדורגל, מודיעין קבוצות, סקאוטרים, שופטים, ערוצי תקשורת ועוד. הנתונים נאספים באמצעות אפליקציות שפיתחה החברה לאיסוף הנתונים והנגשתם ללקוחות.

עם הגידול החד בפעילות החברה ולקוחותיה, תשתיות ה-IT המסורתיות שפעלו בחברה לא הספיקו עוד לתמוך בהיקף הנתונים הצומח במהירות, בביצועים, ביתירות, בחוסן ובשרידות. בנוסף, תשתיות אלו היו של ספקים שונים עם מערכות הפעלה שונות ונדרשו שעות תחזוקה רבות לניהולן.

במסגרת הפרויקט החליפה וואן את השרתים הקיימים בחברה בשרתי ThinkAgile HX שעליהם פועל פתרון ה-HCI של נוטניקס. בנוסף, נבחר פתרון שכבת הווירטואליזציה AHV של נוטניקס. פתרונות נוטניקס מנוהלים באמצעות כלי הניהול המאוחד Nutanix Prism, אשר מאפשר גם לעדכן את שרתי לנובו. כלי הניהול XClarity  של לנובו מאפשר לבצע את ניהול מערך החומרה.

פתרונות אלו מהווים תשתית הבנויה בשלושה אשכולות ועליה פועלים בסיסי הנתונים של רדווד, שרתי היישומים של מערכות הנתונים והאנליטיקה, מערכות פיננסיות ומשאבי אנוש, אתר האינטרנט והאינטרה-נט. בנוסף, רדווד עושה שימוש בשירותי הקבצים המובנים של נוטניקס בפתרון לצורך שמירת המידע הארגוני באופן משותף ומרוכז למשתמשים השונים בארגון.

לדברי אבירם כרמלי, מנהל הסיסטם ברדווד, "לאחר שבדקנו מספר ארכיטקטורות שונות והרצנו POCs עם מספר ספקים, החלטנו לבחור את תשתית ה-HCI והווירטואליזציה של נוטניקס, הפועלים על גבי השרתים של לנובו, משום שהציגו את ההתאמה הטובה ביותר לצרכים שלנו".

לדבריו, "נוטניקס נבחרה בשל היכולת להגדיל את התשתית בקלות רבה, היתירות שהיא מעניקה לנו, קלות ניהול התשתית והיעילות. בנוסף, הארכיטקטורה הייחודית של פתרון ה-HCI של נוטניקס הגדילה באופן משמעותי את שרידות התשתיות וההתאוששות מאסון. כיום אנחנו חווים שיפור משמעותי של עשרות אחוזים בביצועים לעומת המערכות המסורתיות שהיו בשימוש קודם".

עוד ציין כרמלי, כי "עם פלטפורמת ThinkAgile HX אנו מקבלים ביצועים ברמה גבוהה, יכולים להקצות משאבים חדשים מהר יותר ובקלות רבה יותר בהשוואה לעבר ולהיות גמישים מאוד לכל גידול בהיקף העסקים שלנו. אנו עובדים עם מערכות המטפלות בנתונים בהיקפים גבוהים מאוד, ולכן נדרשים ביצועים ויתירות ברמה גבוהה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים