סמדר עוז מונתה למנכ"לית שטראוס אסטרטגיה

מחליפה את הזוג המייסד, סיון ואבנר שטראוס, שיפעלו מעתה לחיזוק הקשר עם הלקוחות בפורטפוליו החברה, לפיתוח לקוחות אסטרטגיים חדשים, ירחיבו את זרוע היזמות של החברה - Xlabs, ויובילו הקמת קרן השקעות ייחודית

סמדר עוז, מנכ"לית שטראוס אסטרטגיה

סיון ואבנר שטראוס, המנכ"לים המשותפים היוצאים, יפעלו מעתה לחיזוק הקשר עם הלקוחות בפורטפוליו החברה, לפיתוח לקוחות אסטרטגיים חדשים, ירחיבו את זרוע היזמות של החברה – Xlabs, ויובילו הקמת קרן השקעות ייחודית.

את הזוג המייסד של החברה תחליף בעמדת ההובלה סמדר עוז, אשר תמונה לתפקיד מנכ"לית הפירמה. עוז הצטרפה לחברה לפני כשנה, וכיהנה בה כמשנה למנכ"ל. היא מילאה בעבר מגוון תפקידי ניהול בתחומי היישום בעולמות הדיגיטל, חוויית הלקוח, מינוף הדאטה, וכן פיתוח עסקי בחברות מטריקס, מיקרוסופט ואמדוקס. בתפקידה האחרון קודם הצטרפותה לשטראוס אסטרטגיה שימשה עוז כמנהלת אגף הדיגיטל במטריקס, שם ניהלה מאות פרויקטי פיתוח, מיזמי דיגיטל ודטה, והקמת מערכות קריטיות עבור קשת רחבה של ארגונים גדולים במשק.

אבנר שטראוס אמר, כי "אני מעביר את מושכות הניהול לידיה של סמדר אך לא נפרד מאף לקוח, לא ברמה האישית ולא ברמה העסקית. המהלך יאפשר לי להוביל את אסטרטגיית הפיתוח העסקי של החברה, לפתח שיתופי פעולה עם פירמות דומיננטיות בחו"ל ועם גופי השקעה מובילים".

סיון שטראוס מסרה, כי "אנחנו מאמינים שהערך המרכזי שלנו הוא "To walk the talk" – אנו מבצעים מהלכים עסקיים משמעותיים ואמיצים בקרב לקוחותינו, ולא מהססים לבצע כאלה בעצמנו. שטראוס תמשיך לבסס מעמדה כחברת בוטיק איכותית, המובילה את השינויים הגדולים והמשמעותיים במשק".

סמדר עוז מסרה, כי ״אני לוקחת על עצמי את ההובלה בהתרגשות ובתודה גדולה על האמון. פגשתי חברה של אנשים מצוינים, חברה פורצת דרך. אני מתכוונת להוביל את החברה עם ההנהלה שלי להרחבת הצעת הערך ללקוחותינו, באמצעות אינטגרציה של המומחיות בעולמות הצמיחה העסקית, הדיגיטל, הדטה, החדשנות, והטכנולוגיה".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בהצלחה אין על שטראוס

    בהצלחה אין על שטראוס

אירועים קרובים