"המפתח להצלחת הטרנספורמציה הדיגיטלית – מודיעין ארגוני טוב"

"הוא מאפשר לאנשי הטכנולוגיה להסביר להנהלה את הקשר שבין הטרנספורמציה הדיגיטלית להצלחה עסקית", אמר כריסטוס קונטוסיס, מנהל פיתוח ערוצים באגן הים התיכון ובאפריקה בפוג'יטסו

כריסטוס קונטוסיס, מנהל פיתוח ערוצים באגן הים התיכון ובאפריקה בפוג'יטסו.

"מודיעין ארגוני טוב הוא המפתח להצלחה של הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגון. אתו, מקבלי ההחלטות בארגון יכולים לקבל אותן בצורה טובה יותר, והוא מאפשר לאנשי הטכנולוגיה להסביר להנהלה את הקשר שבין הטרנספורמציה הדיגיטלית להצלחה עסקית", כך אמר כריסטוס קונטוסיס, מנהל פיתוח ערוצים באגן הים התיכון ובאפריקה בפוג'יטסו.

קונטוסיס דיבר בכנס ניהול הידע השנתי KMDM של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה באולם האירועים לאגו בראשון לציוון. מנחי האירוע היו ד"ר מוריה לוי, מנכ"לית ROM Knowledgeware, ואשר גליקמן, סמנכ"ל ומנהל תחום ניהול מסמכים וידע במטרופולי-נט.

לדברי קונטוסיס, "מחקר שערכנו מראה שארגונים מתחבטים איך להגדיר את הטרנספורמציה הדיגיטלית. הם שואלים: היכן להתחיל אותה? מה לעשות? יצרנו מסע עם שלוש מטריקות: לכידה של מידע איכותי, מידע מדויק, אמין ולאורך זמן, ושותפים מנוסים. פיתחנו פלטפורמת מודיעין ארגוני, מתוך הבנה שבלי מידע אמין ומדויק אי אפשר להסיק את המסקנות ולקבל את ההחלטות העסקיות הטובות ביותר".

"פלטפורמת המודיעין הארגוני שלנו פונה למומחים בתחום ומסייעת להם לקבל את ההחלטות המיטביות. אנחנו חלק ממסע הלקוח בשלב המוקדם ביותר, מראים לו איזו טכנולוגיה תהיה הטובה ביותר עבורו ובאיזה מסלול לצעוד", אמר.

קונטוסיס ציין את שתי משפחות הסורקים של פוג'יטסו – ה-SP וה-fi. "כל סורק של פוג'יטסו בנוי כדי לקדם את הפרודוקטיביות הארגונית. עם תוכנה וחומרה חדשניות הוא משיג תוצאות אפקטיביות ויעילות, איכות תמונה ונייר, וחוויית משתמש טובה", אמר. הוא מנה כמה יתרונות שיש בהם: "מניעת השבתה ונזקים למסמך; ניטור תמונה באמצעות מצלמה שמוטמעת במוצרים, מראה מה יש בנייר ומעידה על התנהלות התהליך; איתור של איחורים (LAG); מצב של פיד ידני; וטכנולוגיה פרודוקטיבית, שניתן לסמוך עליה ושפותרת לא רק את הבעיות של היום, אלא גם של המחר".

"הלקוחות שלנו נמצאים במסע הדיגיטלי, יש להם תקציבי IT מופחתים והם צריכים עזרה כדי לשרוד את השינויים והאתגרים. הם רוצים לגדול וליצור הזדמנויות כדי להישאר תחרותיים. הלקוחות יודעים שאתנו הם יכולים לסרוק את מה שהם צריכים במהירות ובאמינות. המכירות שלנו בישראל גבוהות ביותר, והנתח שלנו בשוק הישראלי עומד על 50%", אמר.

משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל.

משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל. צילום: ניב קנטור

משה (צ'יקו) יבניאל, משנה למנכ"ל IFN מקבוצת יעל, התייחס בפתח דבריו באירוע למלחמה באוקראינה – שם מעסיקה החברה כ-200 עובדים. "דאגנו להעביר אותם למקומות חדשים, ולספק להם ציוד. מנכ"ל קבוצת יעל, דורון גיגי, הקדיש את כל מרצו לנושא, ואנחנו שולחים להם חיזוק מפה", ציין.

הוא דיבר גם על מכרז הענן הממשלתי נימבוס – הפרויקט המרכזי כיום בשוק ה-IT – ואמר כי הוא "ידחוף מאוד, וכבר מתחיל לדחוף, את הענן הציבורי קדימה. הוא ייצור דינמיקה לא רק במגזר הממשלתי, אלא גם במגזר המסחרי-עסקי, ומחייב מחשבה מחדש בשוק – הן בצד העסקי של הספקים והן בצד הטכנולוגי. למשל, יש את השאלה מה יקרה אם נתחיל לשלם לפי שימוש, לפי מספר המסמכים שעוברים מצד לצד, לפי אחסון? זה מחייב מחשבה מחדש".

יבניאל ציין כמה מגמות בתחום ניהול מחשוב הקצה: "ארגונים רוצים שהמוצר שלהם יעבוד על אופן שיפט, דוקר או S3. יש גם אתגר של תקשורת בין עננית – בין עננים שונים, כמו גוגל קלאוד ו-Azure של מיקרוסופט. אתגרים נוספים הם הדיגיטל וההנגשה למובייל. כמו כן, הלקוחות רוצים להפיק תובנות מהמסמכים, כדי לקבל יתרון, ובעיקר מעוניינים שיסתכלו עליהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים