ארגוס מגייסת 60 עובדים לפיתוח מוצרי הגנה לרכבים מחוברים

החברה, שנוסדה על ידי יוצאי 8200, מפתחת מוצרי אבטחת סייבר כדי למנוע התקפות והשתלטויות מרחוק על כל סוגי המכוניות המחוברות, מבוססות התוכנה, כולל רכבים אוטונומיים וחשמליים

משרדי ארגוס.

ארגוס (Argus Cyber Security) – המפתחת מוצרי אבטחת סייבר כדי למנוע התקפות והשתלטויות מרחוק על כל סוגי המכוניות המחוברות, מבוססי תוכנה, כולל רכבים אוטונומיים וחשמליים – מגייסת 60 עובדים חדשים, בעקבות הביקוש הגובר למוצרי הגנה למכוניות מחוברות (Connected Cars).

ארגוס הוקמה בשנת 2014 על ידי יוצאי יחידת 8200, ונרכשה לפני כארבע שנים על ידי קונטיננטל הגרמנית. החברה מעסיקה 200 עובדים ברחבי העולם ונמצאת בשלבי צמיחה. במסגרת הגיוס הנוכחי, החברה מחפשת עובדים ועובדות חדשים למגוון רחב של תפקידים – תפקידי פיתוח לינוקס, פול סטאק ואוטומציה, ארכיטקטים, חוקרים, מנהלי מוצר, מעצבי UI/UX, מנהלי פרויקטים, מנהלי תוכן, רכזי גיוס ו-HR, תפקידי שיווק ועוד. בנוסף לגיוסים בישראל, החברה מרחיבה גם את הצוותים הגלובליים ביפן, ארה"ב, צרפת וגרמניה.

מרכז הפיתוח והמחקר הראשי של ארגוס נמצא במגדלי אלון בתל אביב, ובתחילת השנה נפתח מרכז נוסף בחיפה, אשר מאפשר לארגוס לפנות למועמדים בפריסה רחבה יותר ולהיטיב את תנאי העבודה של העובדים.

סייבר ברכב – סכנה חיים פוטנציאלית

הרצון של היצרניות לנהל רכבים מחוברים ועתירי תוכנה מגביר את מורכבות ההגנה, שכן הוא יוצר מסלולי התקפה רבים ומורכבים יותר. הטכנולוגיה של ארגוס מבוססת על למעלה מ-70 פטנטים, ולפי החברה היא היחידה שנותנת מענה מקיף ורחב ביותר למכלול איומי הסייבר על כלי רכב – ברכב עצמו, במרכזי השליטה והבקרה ובענן.

תחום הסייבר ברכבים חשוב במיוחד, מאחר שאין מדובר רק בסכנה לנזקים כלכליים, דרישות כופר או אובדן מידע, אלא סכנת חיים של ממש במקרה שגורם עויין מצליח לפגוע במערכות הרכב תוך כדי הנסיעה. לכן, הרגולציה מחייבת את יצרניות הרכב לפרוס מערכי הגנת סייבר, על מנת למנוע, לזהות ולהגיב לאיומי סייבר. לארגוס יש חוזים עם 15 יצרניות רכב ברחבי העולם, בהיקפים של עשרות מיליוני יורו, שבמסגרתם תותקן המערכת בכ-65 מיליון כלי רכב בשנים הקרובות. כבר השנה יסעו בכבישים ברחבי העולם מיליוני רכבים מוגנים על ידי ארגוס.

מנכ"ל החברה, רונן שמאלי: "המשימה של ארגוס היא חשובה וערכית. מוצרי החברה יגנו על חיי נהגים ורכבים על הכביש. על מנת לעמוד במשימה שלנו ולהישאר חוד החנית בתחום שלנו, העובדים שלנו הם בעלי יכולות גבוהות, חדים ויצירתיים. אנחנו מחפשים עובדים ועובדות מוכשרים שימשיכו לגדול ולהתפתח יחד איתנו וכמו כן יוכלו להנות מעבודה עם טכנולוגיות חדשניות ולעבוד על משימות מאתגרות בעלות חשיבות ערכית גבוהה. העובדים הם המשאב החשוב ביותר שלנו ובהתאם לכך אנו משקיעים בלמידה ופיתוח מקצועי וכמו כן בשמירה על ה-Well being שלהם. בתקופת הקורונה אימצנו את מודל העבודה ההיברידי ואנו נשמר אותו גם להמשך, על מנת לאפשר גמישות לצד חיבור וגיבוש של העובדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים