בדרך ליוניקורן: קונקטים גייסה 120 מיליון דולר

החברה מפתחת פלטפורמה פנים ארגונית לניהול ותקשורת עם עובדים ● קונקטים מצטרפת לפורטפוליו של אינסייט פרטנרס, שהיא אחת המשקיעות הגדולות בהיי-טק הישראלי

אמיר נחמיה, מייסד שותף ומנכ"ל קונקטים.

עוד השקעה של אינסייט פרטנרס בישראל: הקרן האמריקנית, מהמשקיעות הבולטות בהיי-טק בארץ, הובילה סבב גיוס C בסך של 120 מיליון דולר בקונקטים, שמפתחת פלטפורמה פנים ארגונית לניהול ותקשורת עם עובדים שאינם נגישים למחשב. הגיוס הנוכחי מגיע 10 חודשים בלבד לאחר שהחברה השלימה סבב B, שעמד על סך של 37 מיליון דולר. עד כה היא גייסה 160 מיליון דולר.

לצד אינסייט פרטנרס הובילה את סבב הגיוס הנוכחי קרן סטרייפס, ואל שתיהן הצטרפו קרנות ידועות נוספות – טייגר גלובל, קומרה קפיטל ו-O.G. Tech, שעבורה זו השקעת המשך בקונקטים. בחברה טוענים שבשנה החולפת היא רשמה צמיחה של מאות אחוזים בהכנסות, במספר הלקוחות ובכוח האדם. קונקטים מתכוונת כמעט לשלש את מצבת העובדים שלה עוד השנה, ולגייס כ-300 איש נוסף על 170 העובדים שהיא מעסיקה כיום. כמו כן, היא תשתמש בכספי הגיוס כדי לקדם את פיתוח המוצר ואת מאמצי השיווק.

קונקטים מפתחת פלטפורמה פנים ארגונית עבור עשרות אחוזים משוק העבודה העולמי – של עובדים שלא נגישים למייל ולמחשב ארגוני. הפלטפורמה הארגונית שלה מאפשרת את הניהול, התפעול והתקשורת עם העובדים. החברה נוסדה ב-2015 ועל הלקוחות שלה נמנים יותר מ-20 אלף ארגונים בכ-80 מדינות באירופה ובצפון אמריקה, כמו גם בישראל. בין לקוחות קונקטים ניתן למצוא מחברות קטנות של חמישה עובדים ועד לחברות גדולות דוגמת סודה סטרים, תנובה, ישרוטל, פוקס, נייקי, יס ומקורות.

"הגיוס הנוכחי משמעותי מאוד עבורנו ומגיע לאחר שנה שבה הגדלנו את ההכנסות ואת מספר העובדים. אנחנו נמצאים בשלב שבו המוצר בשל והדרישה אליו בשוק הולכת וגדלה. למרבית הצמיחה שלנו אחראי דור חדש של מנהלים ועובדים, שרוצים לתקשר בפשטות ולדעת מה קורה בזמן אמת, שמאסו בדרכי העבודה המסורתיות ורוצים לעשות דברים אחרת", אמר אמיר נחמיה, מייסד שותף ומנכ"ל קונקטים.

לדברי ג'ף הורינג, שותף ומייסד אינסייט פרטנרס, "קונקטים משרתת מעל 500 אלף עובדים ברחבי העולם והיא ממשיכה לצמוח. אני סמוך ובטוח שהיא תעצב את עתיד העבודה של עובדים שאינם במשרד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים