MWC: מיקרוסופט הכריזה על פלטפורמת ענן לספקי טלקום

החברה הכריזה בתערוכת הענק בברצלונה על שורה של מוצרים לסביבות העבודה המקושרות ועל שיתופי פעולה עם יצרניות בתחום התקשורת, כולל נוקיה

הייתה שווה יותר משלושה טריליון דולר - לכמה שעות. מיקרוסופט.

מיקרוסופט ניצלה את תערוכת הסלולר והתקשורת העולמית MWC, שמתקיימת השבוע בברצלונה, כדי להציג שורה ארוכה למדי של מוצרים חדשים ועדכונים עבור סביבות העבודה המקושרות שלה.

אחת ההכרזות החדשות הייתה על Azure Operator Distributed Services – פלטפורמת ענן היברידית, שמיועדת לשימוש על ידי ספקיות שירות טלקום. פלטפורמה זו מבוססת על טכנולוגיה שמיקרוסופט רכשה מ-AT&T, ששולבה עם יכולות שהענקית מרדמונד עצמה פיתחה עבור לימוד מכונה, בינה מלאכותית, אנליטיקה ועוד. היא אמורה לאפשר לספקיות להפעיל שירותים שונים עם בסיס וניהול אחודים, ולכלול יכולות תפעול מהליבה ועד לקצה. הפלטפורמה אמורה להיכנס לשלבי בדיקה מתקדמים לקראת סוף השנה הנוכחית.

מעבר לטכנולוגיה החדשה הזו הכריזה מיקרוסופט שהיא משתפת פעולה עם כמה יצרניות בתחום התקשורת כדי לשלב את היכולות שלהן אל תוך סביבת העבודה של Azure Operator. היא ציינה את נוקיה, שעמה היא פעולת לשילוב יכולות של גישה לרשת באמצעות גלי רדיו (RAN), וכן של מערך האבטחה NetGuard Cybersecurity Dome. עם אריקסון היא בודקת תרחישי שימוש שונים המבוססים על תקשורת 5G.

הכרזות נוספות

יכולת חדשה שהוצגה בתערוכה מכונה על ידי מיקרוסופט בשם Azure Public Multi-Access Edge Compute. מטרתה היא לשפר ביצועי אפליקציות על ידי החיבור של שירותי המחשוב שמציעה מערכת ההפעלה של מיקרוסופט לקישוריות מובייל שמציעות ספקיות שירות, עם יכולת ניתוח שמבוצעת קרוב למשתמשים בקצה, כולל במכוניות ובטלפונים. כן היא מאפשרת להעביר רכיבי ענן באמצעות מכשירי קצה, תוך ניהול הרכיבים בענן עצמו. אחד משיתופי הפעולה שקשורים לנושא הזה יהיה עם AT&T – שיתוף פעולה שהוכרז עוד לפני תחילת התערוכה.

עוד הכרזה הייתה על הרחבת בדיקות הבטה של Azure Operator 5G Core אל מחוץ לגבולות מיקרוסופט, שותפות נבחרות. התכונה הזו אמורה להוסיף ל-Azure Operator יכולות ניהול ענן, ניהול מחזור חיים, הקצאת רשת ויכולות אנליטיקה באמצעות APIs שמבוססים על קוד פתוח, שיאפשר למפעילות ליצור כלים משלהן או להשתמש בכלי צד שלישי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים