הסרטונים בטיק-טוק מתארכים לעד 10 דקות

טיק-טוק פולשת לטריטוריה של המתחרות יו-טיוב, פייסבוק ואינסטגרם ומנסה למשוך אליה יוצרים וצופים עם סרטונים באורך של עד 10 דקות

גם הסנאט בארה"ב אישר את הצעת החוק לחסימת טיקטוק אם לא תימכר לגורם לא סיני.

טיקטוק, שבבעלות תאגיד האינטרנט הסיני בייט-דאנס (ByteDance), תאפשר ליוצרים לפרסם סרטונים ארוכים יותר, בדומה למתחרותיה יו-טיוב, פייסבוק ואינסטגרם – שבזמנו חיקו אותה כשהוסיפו אפשרויות לסרטוני וידיאו קצרים. נראה שהחברה להוטה ליצור דרכים כדי להשאיר את הצופים בפלטפורמה שלה לפרקי זמן ארוכים יותר.

כעת יכולים היוצרים להעלות סרטונים של עד 10 דקות, זאת פחות משנה לאחר שביולי 2021 האריכה פלטפורמת הווידיאו את הזמן המרבי של הסרטונים מ-60 שניות לשלוש דקות.

אחד הגורמים להצלחה המסחררת של טיק-טוק – עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים מדי חודש – היה זרם סרטוני הווידיאו הקצרצרים, באורך של עד דקה, שהותאמו לנושאי העניין של המשתמשים באמצעות אלגוריתמים ייחודיים.

אם בעבר פלשו המתחרות לטריטוריה שלה כשהוסיפו את אפשרויות הסרטונים הקצרים, כעת טיק-טוק פולשת לטריטוריה שלהן ומנסה למשוך אליה יוצרים וצופים.

"אנחנו תמיד חושבים על דרכים חדשות להביא ערך לקהילה שלנו ולהעשיר את חוויית טיק-טוק", הצהירה החברה. "בשנה שעברה הצגנו סרטונים ארוכים יותר, שנתנו לקהילה שלנו יותר זמן ליצור ולבדר בטיק-טוק. היום אנחנו נרגשים להתחיל לפרוס את היכולת להעלות סרטונים באורך של עד 10 דקות, שאנחנו מקווים שיספקו אפשרויות יצירתיות עוד יותר ליוצרים שלנו ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים