IT Awards: מי קיבל את תואר המנכ"ל המצטיין בענף ה-IT?

יש בענף הרבה מאוד מנכ"לים.ות מצטיינים.ות, אבל רק אחד זוכה בכל שנה בתואר המנכ"ל המצטיין בתחרות של אנשים ומחשבים ● הפעם זכה אלון בן-צור, מנכ"ל בינת תקשורת ומחשבים

אלון בן-צור, מנכ"ל בינת תקשורת ומחשבים, בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים, היום (ב').

ענף ה-IT כולל הרבה מנכ"לים.ות מצטיינים.ות – בהנהלות החברות עומדים.ות א.נשים מהמובחרים.ות בתעשייה. אבל בכל שנה, רק אחד.ת זוכה באות המנכ"ל המצטיין בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים. הפעם, הזוכה הוא אלון בן-צור, מנכ"ל בינת תקשורת ומחשבים.

בן-צור נבחר על ידי מערכת אנשים ומחשבים כמנכ"ל המצטיין בענף ה-IT לשנת 2021. הוא קיבל את האות בטקס שנערך היום (ב') באולם האירועים East בתל אביב, בהנחיית פלי הנמר, יזם ונשיא אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, הכנסים והאירועים של הקבוצה.

בנימוקי ההחלטה להעניק לו את אות ההוקרה נכתב כי בן-צור "הוביל בשנה שעברה שורה של פרויקטים לאומיים חשובים, בתקופה מאתגרת. הוא הביא לתכנון ולביצוע מוצלח של פרויקטי IT מורכבים בכל מגזרי המשק".

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

בין היתר, ציינו חברי המערכת את הקמת הדטה סנטר התת קרקעי בהר חוצבים בירושלים, ואת שילובה של אורקל במתקן. "בכך הוא הפך למתקן הענן הציבורי הראשון בישראל, עם שלוש שכבות ענן", נכתב. עוד צוינו "הובלת פרויקט קריית התקשוב הצה"לית, ופרויקטים נוספים במערכת הביטחון ובשורה של ארגונים במשק".

"בן-צור הוביל את החברה לצמיחה אורגנית יוצאת דופן, לאורך זמן, ובכך הביא ליצירת מובילות וערך בכל תחומי העיסוק של בינת", נכתב בנימוקי הזכייה. "הוא בנה שותפות עסקית מרשימה עם מיטב היצרנים המובילים בעולם ה-ICT. בן צור הוא מנכ"ל ותיק בתחום, בקבוצה שהיא מחלוצות הענף. בדרכו, הוא יוצר ומשפיע, והכשיר מנהלים רבים, המשמשים כמובילים בחברות היצרניות בישראל".

"המורכבות תגדל והאיומים יתעצמו, אבל תהיינה הזדמנויות גדולות"

עם קבלת הפרס ציין בן-צור כי "אריסטו אמר ש-'מצוינות אינה מעשה אלא הרגל'. זה מה שאנחנו עושים בכל יום. זכינו לחיות בתקופה מרתקת ולעסוק בתחום מעניין, שהולך ומתרחב, ושמשיק לעשייה העסקית, הטכנולוגית והארגונית".

לדבריו, "בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינויים גדולים, למציאות בהפרעה, לתופעות משבשות, לסייבר משבש ולשיבושים במצב כוח האדם. סערה גדולה עוברת עלינו ובצידה אתגרים והזדמנויות. קצב השינויים מתגבר ואנחנו נדרשים לגמישות זריזות, או, כפי שגרטנר מכנה, ליכולת קומפוזיציה של העמדה נכונה ומותאמת של המשאבים, תוך התאמה למציאות משתנה".

בן-צור הוסיף כי "כאשר הכול סוגר מסביבנו, נדרשות, יותר מתמיד, ספינות גדולות יותר, עוגן כבד ומקום בטוח. לנו, בבינת, היה חשוב להפוך לחוף מבטחים עבור לקוחותינו, להפוך כל פרויקט לסיפור הצלחה, להניב עבורם ערך בעשייה שלנו להבטיח חדשנות עם קשת פתרונות רחבה. הגדרנו מחדש את מושג האינטגרציה. הרחבנו אותו בעולמות המסורתיים, בענן ובשירותים, לצד פרויקטים לאומיים גדולים. כל אלה אפשרו לנו לצמוח באופן אורגני, עם צמיחה דו ספרתית רציפה, שנה אחר שנה".

לסיכום הוא אמר ש-"בשנים הקרובות נהיה עדים להמשך השקעות מואץ בעולמות ה-ICT, בשל הערך העסקי שהוא מניב לארגונים. המורכבות תגדל, האיומים יתעצמו ובצדם נגלה הזדמנויות גדולות, שיאפשרו לנו להעצים את הלקוחות הארגוניים שלנו".

תחרות מצטייני המחשוב התקיימה זו השנה ה-19 על ידי אנשים ומחשבים, שחוגגת יותר מארבעה עשורי שנות פעילות בקהילת ה-IT.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים כהן

    כל הכבוד אלון, תמיד מצויין רק עכשיו אנשים ומחשבים פרסמו את זה

אירועים קרובים