חברת הפינטק פונטרה השלימה גיוס של 80 מיליון דולר

פונטרה (שם חדש) מפתחת כלי מתקדם לניהול אינטגרטיבי של תוכניות חיסכון לטווח ארוך * הגיוס בוצע בשלושה סבבים בתוך שנה וחצי, האחרון בהם של 45 מיליון דלר – בהובלת קרן לייטספיד

היזמים של פונטרה. מימין: איל הלחמי, דוד וייס, יואב צוראל ואורי לוין.

חברת הפינטק פונטרה (Pontera) (לשעבר FeeX) הודיעה על השלמת גיוס של 80 מיליון דולר בשלושה סבבים בתוך שנה וחצי, כולם בהובלת קרן לייטספיד. בתוך כך, הודיעה החברה על שמה החדש – Pontera, שנועד לשקף את את מהות המוצר שלה בשוק האמריקני – שם מרכז פעילותה, ואת שאיפתה לגשר בין החוסכים לפרישה ברווחה כלכלית טובה יותר. בין הקרנות הנוספות שהשקיעו:The Founders Kitchen, Hanaco Ventures, Hyperwise Ventures, Blumberg Capital, ועוד.

המוצר החדש של החברה, שהושק בגירסה ראשונית ב-2018, הוא כלי טכנולוגי מתקדם לניהול אינטגרטיבי של כלל תוכניות החסכון לטווח ארוך, המאפשר ליועצים פיננסיים בארה"ב למקסם את החיסכון של לקוחותיהם בצורה מאובטחת ובהלימה עם הנחיות הרגולציה. השינוי במוצר משקף את השאיפה לייצר אימפקט מקסימלי על החוסכים.

המוצר החדש האיץ את צמיחת הכנסות החברה בשוק האמריקני בקצב של פי שלושה לשנה בשלוש שנים האחרונות, והחברה הודיעה גם כי היא מתכננת לגייס 150 עובדים ב- 2022, מחציתם בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים