בלנד מרחיבה את צוות ההנהלה שלה עם מינוי שני בכירים חדשים

רון קרייצמן הצטרף לשורות החברה - ספקית פתרונות הלוקליזציה מבוססי הטכנולוגיה לחברות וארגונים בצמיחה - ויכהן כסמנכ"ל כספים, ונועה מנקו מונתה לסמנכ"לית משאבי אנוש

רון קרייצמן, סמנכ"ל הכספים, ונעה מנקו, סמנכ"לית משאבי האנוש, בחברת בלנד.

בלנד (BLEND) – ספקית פתרונות לוקליזציה מבוססי טכנולוגיה לחברות וארגונים בצמיחה – הודיעה על מינויים של שני בכירים חדשים. רון קרייצמן מונה לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה ונעה מנקו לסמנכ"לית משאבי אנוש.   

הצטרפות שני הבכירים תאפשר ל-בלנד להרחיב את הנוכחות הגלובלית שלה, להמשיך לגייס עובדים במשרות מפתח ברחבי העולם, ולהשיק מודל עסקי חדש שיתמוך בעליה בביקוש לשירותי לוקליזציה.

קרייצמן מביא עימו למעלה מ-25 שנות ניסיון כמוביל פיננסי בחברות בשלבי צמיחה שונים. לאחרונה כיהן כסמנכ"ל הכספים של חברת הדטה Signal Analytics, שנרכשה על ידי קנשו. הוא החל את דרכו כסמנכ"ל הכספים בחברת Finjan Software (שנרכשה על ידי M86/Trustwave), בהמשך כיהן כמנכ"ל חברת Seculert (שלאחר מכן נרכשה על ידי Radware) ואחר כך כיהן כסמנכ"ל הכספים של פרפקטו מובייל (שלאחר מכן נרכשה על ידי Perforce). קרייצמן הוביל חברות משלב סיד לצמיחה וממודלים עסקיים מסורתיים למבוססי SaaS, תוך הובלת סבבי גיוס הון, חוב ועסקאות רכישה רבות. קרייצמן הוא רו"ח ובעל תואר ראשון בחשבונאות ומנהל עסקים מהמכללה למנהל.

מנקו היא בעלת ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול משאבי אנוש ממגוון רחב של ארגונים גלובליים. היא שימשה כסמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת כנס וכמנהלת משאבי אנוש ב-Bynet Data Communications. למנקו ניסיון רב בהובלת אסטרטגיות ותהליכי משאבי אנוש גלובליים, בבניית ארגונים, בפיתוח מנהלים, בתרבות ורווחה, ועוד.  למנקו תואר ראשון במשאבי אנוש וסוציולוגיה מאוניברסיטת חיפה  ותואר שני במנהל עסקים ממכללת אונו.

יאיר טל, מנכ"ל בלנד, אמר כי "ההצטרפות של רון ונעה לבלנד היא חיזוק משמעותי של צוות ההובלה שלנו, שיסייע לנו להאיץ את הצמיחה האורגנית שלנו כמו גם את הרכישות ב-2022. נעה הצטרפה כדי להוביל את התחום הכי אסטרטגי ויקר לנו כארגון – ההון האנושי שלנו – ותסייע לנו לצמוח ולגייס ברחבי העולם בכל תחומי העשייה שלנו. ההצטרפות של רון מאפשרת לנו לקחת את בלנד לשלב הצמיחה הבא שלה, עם המעבר למודל עסקי מבוסס מנויים – SaaS – ולבחון הזדמנויות לצמיחה לא אורגנית, הודות לניסיון הרב שלו בגיוסי הון, מיזוגים ורכישות וצמיחה". 

בלנד (לשעבר One Hour Translation) הוקמה בשנת 2008 והיא מאפשרת למותגים גלובליים לבסס נוכחות מקומית בשווקים שונים ברחבי העולם על ידי הסרת חסמי שפה ותרבות. כוחה של בלנד טמון בעוצמה הטכנולוגית שלה, המבוססת בינה מלאכותית ולמידת מכונה, במגוון האנושי שלה, ובכוחם של קהילת השפה ואומני הקול הגלובליים שלה. לאחרונה רכשה בלנד את חברת GM Voices, ספקית גלובלית של שירותי הקלטות קול מקצועיות ולוקליזציה לשירותי קול עבור ארגונים גלובליים.

מטה החברה ממוקם בתל-אביב, והיא מעסיקה כיום מעל 150 עובדים, מחציתם בישראל, והשאר בשלוחות שלה בלוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, אטלנטה, לונדון, שנגחאי, הונג קונג קייב ובוקרשט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים