הגישה של מיקרוסופט ל-Windows 11: יותר עדכונים יותר קטנים

בניגוד לשני העדכונים בשנה שהיא הוציאה ל-Windows 10, עבור הגרסה הנוכחית של מערכת ההפעלה המיקרוסופטית יצאו עדכונים רבים, עם תכונה חדשה או משורפת אחת בכל אחד מהם

מה חדש? בלי חדשות (אם רוצים). Windows 11.

מיקרוסופט מתכוונת לשנות את הגישה שלה לעדכוני המערכת ב-Windows 11. החברה מתכננת להתרחק מהדרך שבה היא נקטה ב-Windows 10, שלפיה היא מציעה שני עדכונים גדולים יחסית בכל שנה – עדכון סתיו ועדכון אביב. בהתאם לגישה החדשה שלה, העדכונים יהיו קטנים ורבים, עם תוכנה חדשה או משופרת אחת בלבד, ולכל היותר קצת יותר מזה, בכל עדכון.

הענקית מרדמונד מסרה על כך אתמול (ג') בבלוג שמלווה את העדכון החדש שלה ל-Windows 11, שהוא יחסית משמעותי, וחלק ממנו צריך להיות מבוצע באופן ידני – הורדת הגרסאות החדשות של נגן המדיה ושל פנקס הרשימות מהחנות של מיקרוסופט. יש גם עדכון תכונות של שורת המשימות.

אבל ההיבט המשמעותי ביותר בעדכון הנוכחי הוא השקת גרסת סקירה של חנות האפליקציות של אמזון עבור אלה שרוצים להריץ אפליקציות ומשחקי אנדרואיד על שולחן העבודה שלהם. ההתקנה וההרצה של יישומונים אלה, כשלפי אמזון היא מציעה כבר יותר מ-1,000 מהם עבור משתמשי Windows 11, זמינה בינתיים רק לתושבי ארצות הברית. בנוסף, היא דורשת תצורת מערכת גבוהה יותר מזו שמספיקה למערכת ההפעלה עצמה: מעבד Core i3 מדור 8 של אינטל או מעבד מסדרת Ryzen 3000 של AMD, וכן 8 גיגה-בייט זיכרון RAM, כונן SSD והפעלת יכולת הווירטואליזציה של המחשב ב-BIOS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים