בקרוב ניתן יהיה להריץ את כרום גם על מחשבי מקינטוש

פרויקט Chrome OS Flex מאפשר להפעיל כל מחשב, ישן וגם חדש, עם מערכת ההפעלה של גוגל, כל עוד יש לו חיבור USB פנוי ● בינתיים גוגל עובדת על גרסת התנסות בלבד

גוגל ממליצה לעדכן מיד את דפדפן Chrome.

גוגל יוזמת פרויקט חדש, שיאפשר להריץ את מערכת ההפעלה שלה למחשבים, Chrome OS, כמעט על כל מחשב, כולל מחשבי מקינטוש שמבוססים על מעבדיה של אינטל.

הפרויקט החדש, שמכונה Chrome OS Flex, מבוסס על טכנולוגיה בשם CloudReady, שאותה רכשה גוגל במהלך 2020. באמצעות טכנולוגיה זו ניתן להפעיל כל מחשב, ישן וגם חדש, עם מערכת ההפעלה של החברה, כל עוד יש לו חיבור USB פנוי, וללא פשרות וכמעט ללא עיגול פינות.

ה-"כמעט" מצוין כאן מאחר שגרסת ה-Flex, על אף היותה מבוססת על אותו הקוד של מערכת ההפעלה המלאה שמוצעת כברירת מחדל בכרומובקים, לא תתמוך, לפחות נכון לעכשיו, באפשרות להריץ אפליקציות אנדרואיד. בנוסף, מדובר בגרסה מוקדמת יחסית, שגוגל מציעה כגרסת התנסות למי שמעונין בכך.

לפי גוגל, המטרות הן איכות הסביבה ולעזור לאנשים להוציא עוד קצת חיים ממחשבים ישנים, כולל מחשבים שצריכת הכוח שלהם נמוכה במיוחד.

גוגל פרסמה את רשימת המחשבים, בעיקר ניידים, שמתאימים להרצת Chrome OS Flex, אבל כנראה שיש עוד הרבה מחשבים שיכולים להריץ אותה, מעבר לאלה שכלולים ברשימה. יש לציין שהרשימה כוללת גם את מצב ההרצה האפשרי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים