מה כללה אפל בעדכוני iOS, iPadOS, watchOS ו-macOS החדשים?

הענקית מקופרטינו שחררה עדכונים חדשים למערכות ההפעלה שלה, לכל אורך הגזרה ● רוב השינויים די מינוריים ומתייחסים לתיקוני שגיאות ושיפור ביצועים ● מה בדיוק הם כוללים?

מה התחדש במערכות ההפעלה שלהם? מכשירי אפל.

אפל שחררה עדכונים של מערכות ההפעלה שלה, לכל אורך הגזרה, ורוב העדכונים הנוכחיים, שהינם די מינוריים, מתייחסים לתיקוני שגיאות ושיפור ביצועים.

כך לדוגמה, iOS 15.3.1 מציע, לפי אפל, עדכוני אבטחה חשובים עבור משתמשי ה-iPhone, החל מ-iPhone 6s ומעלה כולל הגרסה הראשונה של iPhone SE. התיקון המשמעותי ביותר הוא עבור אלו שמשתמשים בגרסה של הטלפון עם מסך ברייל. לפי אפל, העדכון תיקן שגיאה שהייתה יכולה לגרום לעיתים למסך לקפוא, והיה צורך לאתחל את הטלפון כדי לחזור לעבוד.

תיקון נוסף שמביאה הגרסה החדשה של iOS הוא תיקון אבטחה משמעותי שמתייחס ל-WebKit, המנוע עליו מבוססים כל הדפדפנים שרצים ב-iOS. תקלה זו גרמה לכך שניתן היה לבנות אתרי אינטרנט ייעודיים שיכלו לגרום להשתמש בתקלה במנוע, שהייתה קשורה לצורת הכתיבה והשימוש בזיכרון, כדי להשתיל רושעה.

התיקון הזה הוא חלק גם מהעדכון iPadOS 15.3.1 לטאבלטים של החברה, כולל כל המודלים של iPad Pro, iPad Air דור שני ומעלה, iPad קלאסי דור 5 ומעלה וגם iPad mini דור 4 ואילך. מעבר לכך מדובר בעדכון מינימלי, כאמור.

גם בעדכון למחשבי המקינטוש של החברה, macOS Monterey 12.2.1, יש פתרון לבעיית ה-WebKit, ומעבר לכך הוא פותר בעיה במחשבי המקינטוש שעדיין מבוססים על מעבדיה של אינטל. תקלה זו גרמה למחשב לזלול סוללה בקצב לא צפוי ומואץ. הבעיה התרחשה בעת שהמחשב נמצא במצב שינה לכאורה, אך כשהוא מחובר להתקני בלוטות' חיצוניים.

העדכון לשעונים של אפל, watchOS 8.4.2 מכיל תיקוני אבטחה בלבד.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים