כך תחנת רדיו "קלקלה" את מערכת הבידור במכוניות מאזדה

בעלי מזדה באזור סיאטל חוו קלקול של יחידת הקישוריות במערכת הבידור במכוניותיהם משום שהמערכת לא הצליחה לזהות קבצים שאין להם סיומת

שבקה חיים בגלל תחנת רדיו. מערכת הבידור במזדה

בעלי מזדה מדגמי 2014 עד 2017 באזור סיאטל שבארה"ב חוו בשבוע האחרון תקלה מסתורית: אם כיוונו את מערכת הבידור של המכונית לתחנת הרדיו הציבורית KUOW 94.9 – בשלב מסוים במהלך היום גרם אות כלשהו מהתחנה לקריסת מערכת הבידור במכונית – המסך כבה, והרדיו נשאר "תקוע" על התדר של התחנה. אבל זו הייתה רק ההתחלה: לאחר שהמסך נכבה, המערכת נכנסה ללופ של הדלקה מחדש שוב ושוב מבלי שהצליחה להשלים את ההדלקה. בעלי המכוניות שלקחו אותן לבדיקה אצל סוכנויות מזדה קיבלו תשובה, ש"יחידת השליטה של הקישוריות" במכונית שבקה חיים ויש להחליפה.

לפי מזדה, הבעיה נבעה מכך שתחנת הרדיו הזרימה קובצי תמונות ללא סיומות, ומסתבר שמערכות הבידור במכוניות מהדגמים המדוברים היו זקוקות דווקא לסיומות ולא לכותרות כדי לזהות את הקובץ. ללא הסיומות – המערכת פשוט שבקה.

תחנת הרדיו הגיבה לסיפור הזה ואמרה, כי היא מודעת לבעיה. גם מזדה הודיעה כי הפיצה התראה למשווקים המפרטת את הבעיה, והצהירה כי תחליף את יחידת הקישוריות בחינם במכוניות שבהן הן יצאו משימוש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים