"בעתיד נרגיש כאילו אנו בתוך המסך – גם בעולם הפיזי"

כך אמר שי גוילי, מנכ''ל פריים ויו הישראלית, המצליחה להתחרות בענקיות דוגמת LG, פנסוניק וסמסונג

שי גוילי, מנכ''ל פריים ויו.

"מסכי הענק יוצאים מהאולפנים והאצטדיונים. לפני 15 שנים היינו הראשונים בעולם, כשהובלנו את קירות הווידיאו המיתולוגיים בערוצי הטלוויזיה המסחריים בארץ ובעולם. המגמה של שילוב מסכי הענק במרחב הפיזי גדלה, וכך העתיד שמחכה לנו בתחום הוא מסכי מגע ענקיים ותגובתיים (רספונסיביים), שיגרמו לנו להרגיש בתוך המסך – גם בעולם הפיזי", כך אמר שי גוילי, מנכ"ל פריים ויו (PrimeView).

החברה הישראלית, הפועלת בתחום השידור וחווית המסכים מהדור החדש, הוקמה ב-2002, ולה משרדים בפתח תקווה, גבעת שמואל, ניו יורק, מיאמי ולוס אנג'לס. בעולם של ענקיות דוגמת סמסונג, פנסוניק ו-LG, החברה כחול–לבן, המונה עשרות עובדים, מצליחה לתת פייט לענקיות העולמיות – עם פיתוח מסכים ייחודיים בארץ, וייצורם בסין, טאיוואן ודרום קוריאה – ומשם למכירה בכל העולם.

מסכים מתקדמים של פריים ויו, בשימוש בערוץ 5.

מסכים מתקדמים של פריים ויו, בשימוש בערוץ 5. צילום: יח"צ

"פיתחנו את מסכי ה-LED הדקים בעולם" 

"התחלנו את דרכנו בעולם מסכי ה-LED, כספקית של צגים רחבים לשוק התעשייתי וללקוחות ביטחוניים ישראלים", אמר גוילי, "ואנו עונים על הצורך, הקיים בשוק, לחומרה ברמה מקצועית גבוהה. המייחד אותנו הוא השליטה בתהליך הייצור. כך, פיתחנו את מסכי ה-LED הדקים בעולם, שמאפשרים ליצור מסכי ענק אחידים, ובלא חיבורים נראים לעין".

על לקוחות החברה בעולם נמנים GE מדיקל, האניוול, דיסני, CITI בנק, מיקרוסופט, נאס"א וצבא ארה"ב. בארץ הם עובדים עם בינת כשותף, ועל הלקוחות המקומיים נמנים, בין השאר, התעשייה האווירית, מגל, אלביט ואל-אופ.

מסכי התצוגה של פריים ויו נמצאים במשרדי חברות רבות בעולם, בחדרי ישיבות, אולפני טלוויזיה, מרכזי ניטור ובקרה, באצטדיונים, בכנסיות, במרכזים רפואיים, במשרדים, במוזיאונים, באוניברסיטאות המשקיעות בתחומי הספורט השונים – "הן מחפשות טאלנטים ולכן משקיעות משאבים רבים בפירוטכניקה" – ובבניין האו"ם בניו יורק.

"המוצרים שלנו מתאפיינים בעמידות ואמינות גבוהות מאוד", ציין גוילי. "המסכים עובדים סביב השעון לפרקי זמן ארוכים מאוד, ולכן התחזוקה היא מינימלית. אנחנו גם מספקים יכולת 'לתפור' את המוצר לצרכי הלקוח, ולספק לו מסכים העונים למאפיינים הייחודיים שלו".

לדבריו, "אנו עובדים עם מיטב אולפני השידור בעולם, המנסים להמציא את עצמם מחדש, ביניהם: ABC, פוקס ניוז, CBS, NFL, אל ג'זירה וערוץ מזג האוויר".

חיבור לענן ואבטחת מידע מרבית

"אנו יודעים להעניק מסכים בחיבור לענן, ומעבירים את המידע לכל הארגון. המסכים שלנו יכולים לשלב תוכנות, להתחבר למערכות שליטה ובקרה, יש להם חיבורים לחדר ישיבות ויכולת לשיתופים. המסך שלנו מסונכרן לשולחנות ולכסאות, ומשדרג את חווית המשתמש. לקוחות רבים שלנו באים מהמגזר הביטחוני, כי אלו חברות הדורשות רמת אבטחה גבוהה בממד החומרה", אמר גוילי.

"הקורונה השפיעה עלינו, כמו על כולם", הסביר, "אולם לא רק לרעה. הייתה בעיה גדולה באספקה: חברות קטנות שהיוו חלק משרשרת האספקה – נמחקו, והיו לנו פחות מקורות לרכיבים. עם ניסיון רב שנים בשוק, הצלחנו לעמוד באתגרי היצור והלקוחות לא הרגישו את אפקט הקורונה".

"מנגד", אמר, "הקורונה הגדילה את הצורך בחדרי ועידות גדולים מבעבר, וארגונים רבים הצטיידו בחדרי ועידות חדשים, או הגדילו את הקיימים. מגמה נוספת שהביאה לגידול בפעילות שלנו היא בניינים שבהם קירות שלמים משמשים כמדיה דיגיטלית".

לדבריו, "החברות הפנימו שהן רוצות יותר – ויותר טוב – בעולם שיחות הוועידה בווידיאו. ארגונים רבים פנו אלינו בדרישות לשדרוג ולשיפור המערכות. הם הבינו שמודל העבודה ההיברידי הוא פה כדי להישאר. חדרי הישיבות עברו בשנה החולפת שיפורים משמעותיים, חלק בשל הקורונה וחלק מהחברות רצו את אפקט ה'וואו' בחדרי הישיבות – ונתנו להן אותו".

"העולם מכיר ביכולות שלנו", סיכם גוילי. "נבחרנו כספקית המסכים לפלטפורמת Microsoft Teams Rooms חדשה, שתצא השנה. הלקוחות יקבלו חבילה שלמה של חדר ועידות ארגוני, הכוללת שולחן, מצלמות, מיקרופונים, תקשורת, מסכים וכל אמצעי התמיכה הדרושים. זו תהיה אחת הסיבות לגידול שצפוי לנו השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים