Refhuel – סטארט-אפ גרינטק חדש – יפתח טכנולוגיית תאי דלק הפיכים

"העולם מחפש אנרגיה בת-קיימא במחיר סביר, והטכנולוגיה הזו מבטיחה לעזור לספק זאת", אמר פרופ' ליאור אלבז, מייסד שותף בחברה, ופרופסור לכימיה בבר אילן, השותפה להקמת החברה

סטארט-אפ הגרינטק החדש שיפתח טכנולוגיית תאי דלק הפיכים. Refhuel .

חברה חדשה בשם Refhuel, שתתמקד בטכנולוגיית תאי דלק הפיכים, הושקה היום (ג').

מדובר בתוצר של הסכם רישיון שנחתם בין Refhuel Limited, חברה בבעלות דקמא קפיטל, חברת השקעות ישראלית הרשומה בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לבין ביראד, חברת המחקר והפיתוח של אוניברסיטת בר אילן.

הטכנולוגיה החדשנית שכבר נמצאת בפיתוח, מאפשרת אגירת אנרגיה באמצעות תאי דלק הפיכים. הטכנולוגיה פותחה באוניברסיטת בר אילן, בהובלתו של פרופ' ליאור אלבז.

פרופ' אלבז, ראש קונסורציום תאי הדלק בישראל, פועל במסגרת המחלקה לכימיה באוניברסיטת בר אילן והוא נחשב מומחה לתאי דלק מוערך בתחומו בעולם.

Refhuel מפתחת תא דלק הפיך, המבוסס על טכנולוגיית נושאת מימן ייחודית, שמאפשרת אחסון וייצור יעיל של אנרגיה.

מחפשים פתרונות לאחסון וייצור יעיל של אנרגיה. אילוסטרציה.

מחפשים פתרונות לאחסון וייצור יעיל של אנרגיה. אילוסטרציה. צילום: אילוסטרציה. מקור: BigStock

ציפייה להשפעה שתשנה את האופן שבו אוגרים וצורכים אנרגיה

פרופ' ליאור אלבז, מייסד שותף של Refhuel, ופרופסור לכימיה במעמד חבר באוניברסיטת בר אילן, אמר: "אני נרגש שהגענו לנקודה הזו. עברנו את שלב הוכחת הרעיון, לטכנולוגיה יש פוטנציאל לחולל מהפכה באחסון וייצור אנרגיה. העולם מחפש אנרגיה בת-קיימא במחיר סביר, והטכנולוגיה הזו מבטיחה לעזור לספק זאת".

נתנאל לורנצי, מייסד שותף של Refhuel ומנכ"ל דקמא קפיטל, אמר: "אנו שמחים לשתף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן כדי להשיק את Refhuel. פרופ' אלבז הוא דמות מובילה ולמחקר שלו תהיה השפעה שמשנה את האופן שבו אנו אוגרים אנרגיה וצורכים אותה.

אספקת אנרגיה ושינויי אקלים הם אתגרים שכל מדינה צריכה להתמודד עימם. ככל שאנו מתקדמים לעבר אנרגיה מתחדשת, אנו מתמודדים עם הבעיה של אגירת אנרגיה. לטכנולוגיה שאנו מפתחים ב-Refhuel יש פוטנציאל להיות הפתרון לאתגר הזה. מדובר בציון דרך עבור דקמא קפיטל, ואנחנו מסתכלים קדימה כדי להצליח בגדול עם Refhuel".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים