מה צפוי באירוע האביב הקרוב של אפל?

לפי דיווח הטוען כי אירוע האביב של אפל צפוי ב-8 במרס, החברה צפויה להשיק דגמים חדשים של iPhone SE ו-iPad Air, התומכים בדור 5, מחשבי Mac מיני חדשים ועוד

האם הדגם הבא יוזל בצורה משמעותית? iPhone SE.

אפל תערוך בתחילת החודש הבא את אירוע האביב שלה, הראשון ל-2022, שבו תשיק, לפי דיווח שפורסם בבלומברג, דגמים חדשים של iPhone SE ו-iPad Air חדשים התומכים בדור 5.

לפי הדיווח, המתבסס על גורמים המעורים בתוכניות של אפל, האירוע צפוי להתקיים ב-8 במרס, ויושק בו דגם חדש של iPhone SE שתומך בדור 5, ושכולל גם מעבד מהיר יותר ומצלמה משופרת, אם כי בעיצובו לא יהיו שינויים קיצוניים. גם כפתור הבית הקלאסי שהושאל מה-iPhone 8 – עדיין יישאר במקומו בדגם ה-SE החדש.

באירוע זה צפויה אפל גם להכריז, לפי הדיווח, על דגם חדש של ה-iPad Air, שיקבל גם הוא תמיכה בדור 5 ומעבד מהיר יותר. נראה שלאור השינוי בעיצובו לא מזמן, הוא יהיה דומה לקודמו בהיבט העיצוב.

עוד טוען הדיווח שאפל תציג באירוע זה Mac חדש, מה שתואם לשמועות נוספות בנושא. ההשערה היא כי המחשב החדש יהיה דגם מיני ברמה גבוהה, בעל מעבד M1 Pro או M1 Max כמו אלה שבדגמי MacBook Pro. זאת על רקע העובדה שכרגע רק מחשבי Mac מיני ברמה הבסיסית כוללים את מעבד M1 של אפל, ומחשבי הרמה הגבוהה עדיין לא עודכנו כבר מזה זמן, וכוללים עדיין את מעבדי אינטל.

ואחרון חביב – נראה כי אפל תשחרר את גירסת 15.4 iOs של מערכת ההפעלה, שתכלול זיהוי פנים עם מסיכה ואת תכונת Universal Control שמצפים לה כבר זמן רב.

ומעל כל אלה – יש לזכור שעדיין לא נשלחו לתקשורת הזמנות לאירוע (שבדרך כלל נשלחות כשבוע לפני האירוע), כך שעדיין יכולים לחול שינויים במועדו או בתכולתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים