העדכונים הצפויים ב-Windows 11 – שיפור מימד השימושיות

בין העדכונים הצפוייים: עבודה עם מערכת ההפעלה במצב טאבלט, צפייה בהתראות חשובות גם במצב התמקדות, שליטה בעיצוב שולחן העבודה ועוד

מה חדש? בלי חדשות (אם רוצים). Windows 11.

שורה של דיווחים שהוצגה בטוויטר שופכת אור על כמה מהעדכונים שמיקרוסופט מתכוונת לשלב בקרוב ב-Windows 11. המוטו העיקרי של רוב התיקונים הוא לשפר את מימד השימושיות ולספק למשתמש כלים להציג את סביבת העבודה באופן שמתאים יותר לצרכיו.

כך, לדוגמה, אחד העדכונים מתייחס לעבודה עם מערכת ההפעלה במצב טאבלט, כפי שמאפשרים מחשבי 2-ב-1 הפיכים לא מעטים כיום בשוק. המשתמשים יוכלו לבחור להפעיל הגדרה חדשה, שתגרום להיעלמות שורת המשימות באופן אוטומטי בעת המעבר למצב טאבלט, ותחזיר אותה ביציאה ממנו.

שינוי אחר שצפוי מתקשר למצב ההתמקדות. אחד מהם די שולי, והוא שינוי שם התפריט  מ-"'סיוע בהתמקדות" ל-"התמקדות" בלבד, אבל מעבר לכך יהיו עוד כמה אפשרויות הגדרה במסך ייעודי, כדי להתאים את המצב באופן אישי יותר לכל משתמש. בנוסף, תהיה אפשרות חדשה, לפחות ב-Windows 11, והיא "קביעת התראות חשובות". יישומים שיורשו באמצעות האפשרות הזאת, ההודעות שלהם יוצגו בשולחן העבודה של Windows 11 גם במצב התמקדות.

שינוי אחר קשור לשולחן העבודה עצמו, והוא יעניק למשתמשים יותר שליטה בעיצוב שולחן העבודה שלהם. כשייכנס לתוקף, ניתן יהיה להגדיר מעבר לרקע של שולחן העבודה גם מדבקות שיוצבו פה ושם.

כך או כך, לא ברור מתי השינויים הללו יגיעו לגירסה היציבה של מערכת ההפעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים