סטטיסטיקה בתחום הספורט: סיידליינס גייסה 25 מיליון דולר

החברה משלבת טכנולוגיות למידת מכונה ועיבוד מידע בזמן אמת כדי להציג למשתמשים ולצופים את הנתונים הסטטיסטיים העדכניים על המשחק שבו הם צופים ועל השחקן שהם אוהבים

אור ליפשיץ ורותם הבר, מייסדי סיידליינס.

חברת הספורט-טק הישראלית סיידליינס, שפיתחה טכנולוגיה שמאפשרת לספק לחובבי הספורט סטטיסטיקה על שחקנים, משחקים וכדומה, הודיעה היום (א') כי סיימה סבב גיוס בסך של 25 מיליון דולר. את הסבב הובילו הקרנות מורטק ו-NFX.

סיידליינס משלבת טכנולוגיות למידת מכונה ועיבוד מידע בזמן אמת כדי להציג למשתמשים ולצופים את הנתונים הסטטיסטיים העדכניים על המשחק שבו הם צופים ועל השחקן שהם אוהבים. בחברה אומרים כי "השילוב של תוכן, משחקיות והנגשת מידע מורכב בצורה פשוטה מאפשר לחברה לספק חוויה אינטראקטיבית ומותאמת אישית".

מקימי סיידליינס הם שני יוצאי גוגלאור ליפשיץ ורותם הבר – והם עשו זאת ב-2017. מתחילת הדרך, השניים מיקדו את פעילות החברה בשוק האמריקני, ובין לקוחותיה נמנות MGM ודראפט קינגס. סיידליינס מעסיקה 50 עובדים במשרדיה בתל אביב, פולין, אוקראינה וארצות הברית.

לדברי ליפשיץ, המשמש כמנכ"ל החברה, "בעקבות השינויים בתרבות צריכת הספורט והדרישה של הצופים לחוויות המשלבות תוכן, משחקיות וממשקים חווייתיים, ובמקביל לשינוים הרגולטוריים בארצות הברית, נוצרה הזדמנות ייחודית בשוק. הכניסה המוקדמת לשוק והאסטרטגיה מבוססת מוצר מאפשרות לנו להיות אחת החברות הצומחות בתחום. בשנה האחרונה חווינו גדילה מואצת בהכנסות, בלקוחות ובעובדים".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים