שתי מנהלות חדשות מונו בסנטריקל

החברה - המתמחה בתוכנה כשירות ענן מבוסס AI - מינתה את דפנה סרגוסטי למנהלת לקוחות ראשית ואת דלית שדה למנהלת תפעול ראשית ● שיעור הנשים בהנהלת החברה הגיע ל-42%

מימין לשמאל: דפנה סרגוסטי, מנהלת לקוחות ראשית (CCO), ודלית שדה, מנהלת תפעול ראשית (COO), סנטריקל.

סנטריקל (Centrical) – חברת תוכנה כשירות ענן מבוסס AI – הודיעה באחרונה כי מינתה את דפנה סרגוסטי למנהלת לקוחות ראשית (CCO) ואת דלית שדה למנהלת תפעול ראשית (COO). בעקבות המינויים החדשים הגיע שיעור הנשים בהנהלת החברה ל-42%. 

סנטריקל נוסדה בשנת 2013 על ידי גל רימון. החברה בנתה פלטפורמה חלוצית ממוקדת בהצלחת העובד (Employee-Centric Success Platform) והגברת מעורבותו, המשרתת כיום מעל ל-150 ארגונים מרשימת פורצ'ן 2000 בכ-156 מדינות בעולם.

הפלטפורמה מציבה את העובדים במרכז ההצלחה העסקית, מחברת אותם ליעדי הארגון וליעדים האישיים ומספקת להם שורה שלמה וסינרגטית של שירותים מותאמים אישית ומונחים AI, שמכוונים אותו להצלחה במשימותיו, כולל כלי ניהול ביצועים ויעדים, מעקב ומשוב בזמן אמת ומקטעי למידה מותאמים אישית, וכן כלי אימון מתקדמים עבור מנהלים לבקרה ותמיכה בעובדים. החוויה מונגשת בסביבת משחוק (Gamification) ברוח דור ה-Y וה-Z שמעצימה את המוטיבציה באמצעות עידוד, פרגון פומבי, שיתוף פעולה עם הצוות, תחרויות ידידותיות ואפילו פרסים ומתנות.

עם לקוחותיה נמנות חברות גלובליות וביניהן בריטיש טלקום, וריזון, יבמ, מיקרוסופט, נוברטיס, BMW ורבות נוספות.

החברה מעסיקה כיום 160 עובדים ברעננה, לונדון, מלבורן, סינגפור וניו יורק. היא גייסה עד היום 66 מיליון דולר מקרנות מובילות ובהן: JVP, Aleph, 2B Angels, C4 Ventures, Citi Ventures, CE Ventures ו-La Maison Compagnie d'Investissement.

דפנה סרגוסטי – מנהלת לקוחות ראשית

סרגוסטי הצטרפה לסנטריקל בשנת 2017 וכיהנה עד לאחרונה כסמנכ"לית Customer Success. היא הקימה ארגון גלובלי בארה"ב, ישראל ובריטניה, המונה עשרות עובדים, והקימה תשתיות צמיחה עבור לקוחות החברה, בהם חברות תקשורת, בנקים, ביטוח וטכנולוגיה מהגדולות בעולם.

בתפקידה החדש כמנהלת לקוחות ראשית תוביל סרגוסטי מהלכים אסטרטגיים, ובהם הערכות לצמיחת החברה פי עשרה בשנים הקרובות, התרחבות גלובלית למדינות נוספות באירופה, אסיה, אוסטרליה ודרום אמריקה.

סרגוסטי צברה ניסיון עשיר בניהול ובטיפוח מערכות יחסים עם לקוחות של חברות סטארט-אפ מובילות. לפני סנטריקל שימשה כסמנכ"לית לקוחות של חברת איירון סורס במגזר המפרסמים (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) וכסמנכ"לית שימור לקוחות של חברת סופרסוניק במגזר המפרסמים. לפני כן כיהנה במשך שבע שנים כמנהלת לקוחות בחברת פלייטק

לסרגוסטי תואר BA בסטטיסטיקה ומדעי המדינה, תואר MA במנהל עסקים ותואר MA בסטטיסטיקה, כולם מהאוניברסיטה העברית בירושלים

דלית שדה – מנהלת תפעול ראשית

שדה הצטרפה לסנטריקל בשנת 2019 וכיהנה במשך שלוש שנים כסמנכ"לית גלובלית לפתרונות ארגוניים. בתפקידה החדש כמנהלת תפעול ראשית (COO) תוביל מהלכים מרכזיים, ובהם בניית אסטרטגיית מכירות ושיווק (GTM), בניית מקורות הכנסה, בניית מערך יועצים גלובלי, תפעול מערך ההכנסות, תוכניות חוצות ארגון, משילות ושיפור תהליכים.

לפני סנטריקל שדה צברה ניסיון עשיר בתחום ניהול המוצר בחברות סטארט-אפ מובילות, כסמנכ"לית מוצרים בחברת לייבפרסון, סמנכ"לית מוצר בחברת וייטווטר ולפני כן מנהלת מוצר בחברת נייס ומנהלת הנדסת מערכות בחברה. 

לשדה תארי BA ו-MA בהנדסה כימית כולם מהטכניון בחיפה.

בתקופת הקורונה – השימוש בפלטפורמה גדל ב-700%

גל רימון, מייסד ומנכ"ל סנטריקל: "בשנתיים האחרונות פלטפורמת סנטריקל אפשרה לחברות גלובליות לבנות פתרונות עסקיים מוכווני עובדים, שתרמו לחברות להתאים את עצמן לתנאים החדשים של השוק ולצמוח על אף אי הוודאות והמשבר הכלכלי המאפיינים את התקופה. סנטריקל צמחה אף היא עקב כך, והשימוש בפלטפורמה גדל ב-700%, ובעזרת הידע והניסיון העשירים של דפנה ודלית בזירה הגלובלית נוכל להיערך לשלבים הבאים של התרחבותנו ברחבי העולם. אני גאה על כך שבעקבות המינויים הגיע שיעור הנשים בהנהלת החברה ל-42%".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים