משתלם להטריל את מאסק: מעקב אחרי מטוסו הביא להצעת עבודה שווה

ג'ק סוויני, שמתחזק חשבון טוויטר העוקב אחרי תנועת המולטי-מיליארדר - אותו סירב לסגור בתמורה ל-5,000 דולר מהונו של מאסק - קיבל עקב פרסום הסיפור הצעה מחברת צ'רטר מאורלנדו להצטרף לצוות הפיתוח שלה

עבר מטוויטר ל-ת'רדס. החשבון שעקב אחרי מטוסו של מאסק ושמופעל בידי ג'ק סוויני.

ג'ק סוויני, תלמיד הקולג' בן ה-19 שהטריל את אילון מאסק – היזם הטכנולוגי המפורסם ואולי המצליח בעולם כיום – בכל הנוגע בפרטיותו, יצא ככל הנראה בכל זאת מרווח מהפרשה.

כזכור, סוויני מנהל חשבון טוויטר שעוקב אחר המטוס הפרטי של המולטי-מיליארדר, ומאסק ניסה לעצור אותו מלעשות כך – בלי הצלחה.

ביום א' דיווחנו כי מאסק הציע לסוויני 5,000 דולר כדי שיסגור את חשבון הטוויטר שהוא מנהל, ששמו Elon Musk's Jet (או בעברית 'המטוס הפרטי של אילון מאסק') – המתחקה ועוקב אחרי המראות ונחיתות של כלי הטייס הפרטי שבבעלות המולטי מיליארדר המפורסם, ושאחריו עוקבים כ-200,000 גולשים. החשבון משתף ללא הרף מידע על תנועותיו של מאסק, ומציין בכל פעם גם זמן ומקום ממנו המריא המטוס, היעד אליו הוא טס, משך הטיסה וכן הלאה.

אך סוויני דחה את ההצעה וטען כי לצורך המהלך יאלץ מאסק לשלם לו סכום כפול פי עשרה, 50,000 דולר, שיספיק לו לרכישת מכונית טסלה, שמאסק הוא הבעלים והמנכ"ל של יצרניתה. הוא גם ביקש לערוך התמחות בענקית הרכבים החשמליים, כך לפי דיווחים נוספים. אבל מאסק אינו אדם לחיץ במיוחד, והוא כלל לא הגיב לסוויני ואף חסם אותו בטוויטר.

כעת נודע שסוויני קיבל עקב פרסום הסיפור הצעת עבודה מחברת סטרטוס (Stratos Jet Charters) – חברת הצ'רטר, שבסיסה באורלנדו, הזמינה את הצעיר להצטרף לצוות הפיתוח הטכנולוגי שלה, כך דיווח הניו יורק פוסט.

סטרטוס היא מתחרה של Wheels Up ו-NetJets, המציעות גם הן שירותי מטוס פרטי בטיסות שכר.

סוויני אמר ל-פוסט שהוא עדיין לא בטוח אם הוא יקבל את ההצעה. מלבד לימודיו בקולג' נודע כי סוויני גם עובד כמפתח אפליקציות במשרה חלקית עבור UberJets, חברת שכר נוספת שעל אף שמה אינה קשורה לחברת אובר המפורסמת.

מנכ"ל סטרטוס, ג'ואל תומאס, אמר לסוויני שהוא הראה את היצירתיות שלו במעקב אחרי מטוסו הפרטי של מאסק. לפי תומאס, הידע של סוויני יכול לעזור לסטרטוס לבצע שאילתות לספקים בצורה יעילה יותר, ולחזות זמני טיסה בצורה מדויקת יותר.

סוויני, אגב, לא עוקב רק אחרי אילון מאסק, מנכ"ל טסלה, SpaceX וחברות אחרות, אלא גם מפעיל חשבונות נוספים אשר עוקבים אחר טיסות סילון עבור מיליארדרים אחרים כמו ביל גייטס וקימבל מאסק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים