חברת סייבר ישראלית חדשה נחשפת: איילנד גייסה 100 מיליון דולר

מייק פיי, שהיה נשיא סימנטק, ייסד את איילנד עם שותפו הישראלי, דן אמיגה, משקיע בסטארט-אפים בתחום הסייבר ● בין הקרנות שמאמינות בה: סקויה קפיטל, אינסייט פרטנרס וסייבר-סטארטס של גילי רענן

מימין: דן אמיגה ומייק פיי, מייסדי איילנד.

חברת הסייבר הישראלית איילנד יוצאת היום (ג') מהצללים והודיעה על השקת המוצר שלה ועל סגירת סבב גיוס בסך של קרוב ל-100 מיליון דולר. דבר קיומה אמנם דלף לתקשורת באחרונה, אף היום בוצעה החשיפה הרשמית.

איילנד נוסדה על ידי מייק פיי ודן אמיגה, וקרנות הון-סיכון בולטות מאמינות בה: בין משקיעיה ניתן למצוא את סקויה קפיטל, אינסייט פרטנרס, סטרייפס וסייבר-סטארטס של היזם והמשקיע הסדרתי גילי רענן.

פיי, המשמש כמנכ"ל, היה בעברו מנהל הטכנולוגיה הראשי במק'אפי. לאחר מכן הוא שימש כנשיא בלוקואוט והיה זה שהוביל את המיזוג שלה עם סימנטק. בענקית האבטחה הוא היה הנשיא ומנהל התפעול הראשי.

אמיגה, מנהל הטכנולוגיה הראשי של איילנד, המציא טכנולוגיית בידוד תעבורת רשת (Network Isolation), ובעברו ייסד והיה מנהל הטכנולוגיה הראשי של חברת הסייבר פיירגלאס. השניים הכירו בסימנטק, כשזו רכשה את פיירגלאס ב-2017 תמורת רבע מיליארד דולר. בהמשך, אמיגה הקים והשקיע בכמה חברות סייבר ישראליות של יוצאי פיירגלאס: אקסיס סקיוריטי, סייקוד ו-Build.Security, שנרכשה על ידי אלסטיק באוגוסט האחרון.

המטה של איילנד יושב בדאלאס, טקסס, שם מנהל אותו פיי, וצוות המחקר והפיתוח ממוקם בתל אביב, ואותו מנהל אמיגה. הצוותים באיילנד מתמחים בתחום המחקר והפיתוח של פרויקט הקוד הפתוח לתחום הדפדפנים – כרומיום.

מה איילנד פיתחה?

איילנד נכנסה לקטגוריה חדשה, ופיתחה דפדפן ארגוני, שלדבריה הוא הראשון בעולם. המוצר שלה מציע יכולות אבטחה, בקרה, פרטיות וחוויית משתמש. הדפדפן מגשר על הפערים הטכנולוגיים הקיימים בין הדפדפנים הנוכחיים, המיועדים לצרכנים, לבין דרישות ה-IT והאבטחה המורכבות של ארגונים בעולם.

"בדפדפן של איילנד מוטמעים יכולות ניהול ואבטחת מידע, בלי להתפשר על חוויית הגלישה של המשתמשים", אומרים בחברה. "הדפדפן מאפשר לארגונים לשלוט באופן שבו המשתמשים מקיימים אינטראקציה עם כל יכולות התוכנה כשירות (SaaS) ועם יישומי האינטרנט הפנימיים. באמצעות שימוש בדפדפן של איילנד, צוותי האבטחה יכולים לשלוט באופן מלא בכל ההיבטים של אבטחת המידע – החל מדרישות מתקדמות כמו בידוד איומים, גלישה מאובטחת ומודל גישה מבוסס Zero Trust, ועד להגנות על מידע בעזרת שליטה על פעולות כגון העתקה, הדבקה, הורדה והעלאה של קבצים, ופעולות אחרות שעלולות לחשוף נתונים רגישים. הדפדפן מאפשר גישה בטוחה לספקים ולעובדים המשתמשים במחשבים ובטלפונים שלהם".

פיי אמר כי "במשך עשרות שנים, ארגונים בעולם השתמשו בדפדפנים רגילים. הארגונים נדרשו לשליטה ובקרה משמעותיים, בעוד שהדפדפנים הרגילים, המיועדים למשתמשי קצה, מעולם לא נבנו לשם כך. איילנד מאפשרת ניהול, שליטה, אבטחה ופרודוקטיביות משופרת מתוך הדפדפן עצמו, תוך שמירה על חוויית הגלישה. אנחנו רואים את הדפדפן הארגוני כמוצר המשפר מהותית לא רק את האבטחה, אלא גם את העבודה הארגונית עצמה".

אמיגה ציין ש-"הדפדפן הוא המשרד שבו כוח העבודה ההיברידי של היום חי ומתנהל. פיתחנו את הדפדפן הארגוני באופן שיהווה הפלטפורמה העתידית בכל סביבת עבודה – המשרד, הבית, בית הקפה או כל מקום אחר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים