איתי ראב"ד מונה למנכ"ל ליים ישראל

ראב"ד הוא ממקימי ליים בישראל ושימש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל החברה בארץ

איתי ראב"ד, מנכ"ל ליים ישראל.

חברת הקורקינטים השיתופיים ליים הודיעה היום (ב') על מינויו של איתי ראב"ד לתפקיד מנכ"ל החברה בישראל. ראב"ד, ממקימי ליים בישראל, שימש בשלוש השנים האחרונות כסמנכ"ל החברה בארץ. הוא בעל תואר ראשון במשפטים ובתקשורת.

בליים אומרים שישראל היא בין המדינות הבולטות בפעילות של ליים. אלא שנכון לעכשיו ניתן למצוא את הקורקינטים שלה רק בתל אביב. כך או כך, היא מתחרה על שוק הקורקינטים השיתופיים בישראל עם חברות כמו ווינד, שהפעילות הישראלית שלה נרכשה באוקטובר האחרון על ידי יאנדקס תמורת 50 מיליון דולר. בליים יודעים לספר שבסך הכול בוצעו בישראל על הקורקינטים שלה קרוב ל-12 מיליון רכיבות על ידי מאות אלפי רוכבים. במהלך שנות פעילותה בארץ החברה שדרגה את צי הקורקינטים שלה פעמיים.

הקורקינטים של ליים כוללים פיצ'רים טכנולוגיים מתוחכמים, ובמיוחד כלי בינה מלאכותית. אלה מאפשרים את חניית הכלים וחשוב מזה, מעודדים את הרוכבים לחבוש קסדה, וכך לשמור על הבטיחות שלהם.

ליים פועלת במעל 200 ערים בעולם, בהן פריז, ברלין, לונדון, לוס אנג'לס וכאמור, תל אביב. עד כה גייסה החברה כ-1.5 מיליארד דולר ולפני כחודשיים השלימה גיוס בסכום של 523 מיליון. בין משקיעיה הבולטים ניתן למצוא את גוגל ונצ'רס, אובר ופידליטי.

ראב"ד אמר כי "אני נכנס לתפקיד בימים מאתגרים אלה, כאשר ישראל בכלל וערי המטרופולין שבה בפרט נמצאות במשבר תחבורתי עמוק. זאת, במקביל למשבר האקלים העולמי אשר מחייב אותנו להגביר קצב בצמצום ההשפעה התחבורתית. לכן, התחייבנו כחברה לצמצם את אחוז הפליטות ל-0% עד שנת 2030. על כולנו לעשות כל שביכולתנו על מנת להגביר את השימוש בתחבורה אלטרנטיבית, ירוקה, שיתופית, חכמה ובטוחה, ובכך לצמצם את פליטות הפחמן הנגרמות משימוש בתחבורה מזהמת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים