אפל הוציאה צו הרחקה לאישה שהטרידה את מנכ"לה, טים קוק

המטרידה, שטוענת שהיא נשואה למנכ"ל, שלחה לקוק בערך 200 מיילים בתוך חודש וחצי בלבד בשנת 2020, בחלקם נכללו תמונות של אקדח טעון ותחמושת ● היא אף התייצבה בביתו של קוק בפאלו אלטו בסתיו שעבר, ואיימה באלימות

רבעון טוב לאפל והמנכ"ל, טים קוק, יכול לחייך.

טים קוק, מנכ"ל אפל המוביל אותה כבר במשך יותר מעשור, הוטרד על ידי בת 45 שטענה כי היא אשתו. באחרונה הוציאה ענקית הטכנולוגיה לאישה בבית משפט צו הרחקה מהמנכ"ל. שמה של האישה המורחקת לא פורסם.

לדברי הענקית מקופרטינו, היא קיבלה את צו ההרחקה הזמני נגד האישה אחרי שלדבריה זו הטרידה את קוק ועקבה אחריו מאז סוף 2020.

החברה ביקשה את צו המניעה ביום ה' האחרון והוא הונפק למחרת. הפרשה זכתה בכותרות בתקשורת העולמית רק השבוע (ב'), והראשון לדווח עליה היה האתר The Mercury News.

בבקשתה לצו אמרה אפל כי הסטוקרית של קוק טענה שוב ושוב בטוויטר שהיא אשתו של המנכ"ל, המוכר בכלל כהומו מוצהר, וכן שיש לה תאומים שהוא אביהם.

עוד נודע כי לפי אפל, המטרידה שלחה לקוק כ-200 פעמים מסרים באימייל בין החודשים אוקטובר לאמצע נובמבר, בשנת 2020. אפל אמרה שהמיילים "הראו עלייה משמעותית בטון", ושהם "הפכו מאיימים ומטרידים מאוד". החברה טוענת כי בחלק מהמיילים הללו האישה שתלה תמונות של כלי נשק טעון, שלדבריה רכשה, וכן תמונה של תחמושת.

כמו כן, לפי מה שנכתב בתיק, בסתיו 2021, האישה נסעה מביתה במקלין, וירג'יניה, לביתו של קוק בפאלו אלטו, קליפורניה, וביקשה לדבר איתו. משטרת פאלו אלטו הוזעקה למקום, והאישה אמרה לשוטרים שהיא שוהה בעיר ו"עלולה להפוך לאלימה", כך לפי המסמך. עם זאת המשטרה דיווחה כי לא מצאה כלי נשק ברכבה.

אפל אמרה שהאישה גם פתחה תאגידי הונאה בקליפורניה, ניו יורק ווירג'יניה, וציינה בהם את קוק כדירקטור, מנכ"ל או כבכיר אחר. במקרים אחרים, האישה רשמה את כתובת הבית של קוק או את משרדי אפל ככתובות ליצירת קשר עם תאגידים אלה, כך על סמך הפירוט בבקשת צו ההרחקה.

הורחקה זמנית. הסטוקרית של טים קוק. אילוסטרציה.

הורחקה זמנית. הסטוקרית של טים קוק. אילוסטרציה. צילום: BigStock

מדוע הפנייה לקבלת צו הרחקה הגיעה רק כעת?

למרות שהפרשה, כאמור, החלה כבר בשלהיי 2020, ענקית ה-iPhone הפנתה בבקשה לצו הרחקה רק כעת, דבר שמעלה תהיות מסוימות. אפשר אולי להבין את הסיבה לכך מהערה שאפל הוסיפה בתיק, ובה ציינה כי היא מאמינה שהאישה "עשויה להיות חמושה והיא עדיין באזור סאות' ביי, ובכוונתה לחזור למעונו של מנכ"ל אפל או לאתר אותו בדרך אחרת בזמן הקרוב".

צו ההרחקה מקוק מסתיים ב-29 במרץ, אז נקבע דיון בנושא כדי להעריך שוב האם האישה עדיין מסוכנת עבור המנכ"ל.

זו אינה הפעם היחידה שבה קוק מוטרד – בשנת 2020, מספר חודשים לפני שהאישה החלה את הטרדותיה, אפל קיבלה גם צו הרחקה נגד אדם אחר שלטענתה החברה הפר את פרטיותו של מנכ"לה. אז היה זה אדם בן 41 מסן פרנסיסקו, ששמו ראקש "רוקי" שארמה, שהסיג גבול ופלש לבית המגורים הפרטי של קוק. כמו כן הוא הטריד גורמים אחרים בהנהלה הבכירה, אך התמקד במיוחד בהצקות ל-קוק. 

אפל לא הגיבה לפרסומים בתקשורת ולא נענתה לפניות לתגובה מטעמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים