פספורטכארד הטמיעה פתרון לזיהוי חולשות סייבר של 10Root הישראלית

גורמים בשוק העריכו שהיקף הפרויקט של קבוצת הביטוח, שלא נמסר, בכ-100 אלף שקלים ● יוני ממן, סמנכ"ל אבטחת מידע ותשתיות IT בחברה: "החולשות המובנות שמצאנו באקטיב דיירקטורי, באמצעות הפתרון - הפתיעו גם אותנו"

יוני ממן, סמנכ"ל אבטחת מידע ותשתיות IT, פספורטכארד.

קבוצת הביטוח דיוידשילד-פספורטכארד הטמיעה פתרון לזיהוי חולשות וסיכוני סייבר של 10Root הישראלית. הפרויקט, אותו ערכו אנשי האבטחה של שתי החברות, הסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו בכ-100 אלף שקלים.

10Root מספקת שירותי מומחה ופתרונות בתחום הסייבר לארגונים ברחבי העולם. אנשיה פיתחו פתרון הגנת סייבר בשם RISX, למיפוי וניהול נכסי האבטחה. הפתרון מיושם באמצעות הרצת אלפי בדיקות בתשתיות ה-IT של הארגון. הממצאים מהבדיקות מתקבלים בדו"ח, בו יש הסבר על משמעות הממצא, הסיכון האבטחתי והתפעולי ואופן הטיפול המומלץ. כך, ניתן לתעדף את הטיפול על בסיס רמת הסיכון וההסתברות שלו להתממש.

יוני ממן, סמנכ"ל אבטחת מידע ותשתיות IT ב-PassportCard Labs, אמר כי "בטרם הפרויקט, בחנו מהם בעיות הסייבר והנכסים שדרשו את תשומת הלב המיידית שלנו. יהיה הוגן להודות שהחולשות המובנות שמצאנו באקטיב דיירקטורי, באמצעות הפתרון – הפתיעו גם אותנו. כך, ערכנו שורת פעולות מיידיות שצמצמו את החשיפה שלנו, ובנינו גם תכנית אסטרטגית שמבטיחה הגנה עתידית".

דור עמית, מייסד-שותף ב-10Root, וסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה, אמר כי "הפתרון פרי הפיתוח שלנו מאפשר לזהות ולנהל באופן מושכל סיכוני סייבר, תוך שיקוף המשמעות העסקית והתפעולית שלהם. הוא מציג את הסיכונים באופן סכמתי ומונגש, ואף ניתן להוסיף לו בקלות פונקציונליות נוספת, או לשלב אותו עם פתרונות אבטחה קיימים בארגון. הפתרון החדש הוא רכיב במארג שירותי המומחה שאנו מציעים כיום לחברות ברחבי העולם ובישראל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ששון לוי

    יוני ממן, פרטנר וחבר יקר ומוערך ביותר, מטובי אנשי אנשי התשתיות שפגשתי. ברכותי על ההישג החשוב.

אירועים קרובים