קומוולט הטמיעה באיאון ישראל מערך גיבוי ושחזור בענן של מטאליק

הגיבוי והשחזור ישמשו עבור נתוני אופיס 365 של ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בארץ ● היקף הפרויקט, שהושלם בנובמבר, לא נמסר, אך מוערך בעשרות אלפי שקלים ● ווי אנקור מקבוצת חילן הייתה שותפה בפרויקט

מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי בקומוולט ישראל; ומשה יונני, מנהל מערכות המידע של איאון ישראל.

קומוולט הטמיעה באחרונה באיאון (AON) ישראל – נציגתה של ברוקר הביטוח הגדול בעולם – מערך גיבוי ושחזור בענן לאופיס 365, באמצעות פתרון הגנת הנתונים בענן שלה – מטאליק. חברת ווי אנקור (We-Ankor) מקבוצת חילן שימשה כשותפה בהטמעה ובניהול הפרויקט. 

מטאליק משמש לגיבוי והגנת נתונים בענן לרכיבי אופיס 365: דוא"ל, יומנים, אנשי קשר, Teams, SharePoint, קבצים אישיים וקבצים משותפים.

איאון ישראל היא ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בארץ והשלוחה המקומית של Aon העולמית – ברוקר הביטוח הבינלאומי הגדול בעולם בתחומי ניהול הסיכונים, ביטוח, ביטוחי משנה ופתרונות משאבי אנוש. הקבוצה, הנסחרת בנאסד"ק, ופרוסה ב-120 מדינות, פועלת מהמטה שלה בלונדון. איאון העולמית מדורגת ברשימת 500 החברות הגדולות בעולם של מגזין פורצ'ן

איאון ישראל פעילה בכל ענפי הביטוח הכללי. עם לקוחותיה נמנים ארגונים עסקיים וציבוריים מובילים מכל מגזרי המשק. כמו כן, היא מורשית "לוידס" בישראל. 

בטרם המעבר ל-מטאליק בוצע גיבויי ה-365 באיאון ישראל לקלטות. השדרוג נבע ממורכבות השחזור מקלטות, ומתוך שאיפה לעבור לגיבוי דיגיטלי נוח ופשוט יותר לגיבוי ולשחזור, אשר יתווסף להגנה שמספקת מיקרוסופט, ולשם כך נבחר פתרון מטאליק.

"קומוולט הייתה הפתרון הטוב ביותר שמצאנו בשוק"

"בחרנו את מטאליק וקומוולט בלב שלם", אמר משה יונני, מנהל מערכות המידע של איאון ישראל, והוסיף: "חיפשנו אופציות לגיבויים נוספים, תוך בחינה של עלות מול תועלת, וקומוולט הייתה הפתרון הטוב ביותר שמצאנו בשוק ושהומלץ על ידי מומחים. ראינו מול עינינו את ממשק המשתמש הקל והנוח, הפשטות והקלות בשימוש, הסקלביליות והעלות הראויה, וכל אלו יחד הובילו לבחירה".

עוד אמר יונני: "עם מטאליק ניתן בכל מקום וכל זמן לגשת ולבצע את השחזור בשניות אחדות. היום אין לנו הגבלה של נפח בתיבות המייל, כפי שהייתה לנו קודם לכן, ואם משתמש עוזב אנחנו לא צריכים לשלם על עוד רישיון 365, מכיוון שהגיבוי שלו יישאר לעד".

לדברי מיכל אהרוני, מנהלת מכירות מגזר ציבורי בקומוולט ישראל: "פרויקט הגיבוי של איאון ישראל הוא פרויקט בו אנו גאים מאוד. איאון ישראל היא סוכנות הפועלת בשוק הביטוח, אשר מנהלת נתונים קריטיים. בנוסף, איאון ישראל מנהלת נתונים בהיקפים גדולים, היא גדלה במהירות ונדרשת כל העת לביצועים ויכולות גידול מהירים, לצד ביצועים וקלות ניהול. אנו שמחים כי הם נוכחו לדעת שפלטפורמת ה-Metallic SaaS מבית קומוולט מספקת להם את המענה לכל דרישותיהם".

דפנה אהרוניון, מנהלת מכירות ב-ווי אנקור מקבוצת חילן: "חברתנו הינה שותפת Market Builder של חברת קומוולט. במהלך השנה האחרונה הטמענו למעלה מ-60 פרויקטים של מטאליק ובכולם הלקוחות בחרו בפתרון מטאליק בגלל יכולות ייחודיות, מגוון הפלטפורמות שבהן הפתרון תומך, וקלות התפעול של השחזור/גיבוי. לאחר בחינת מספר אלטרנטיבות לגיבוי שירותי ענן, הוכח כי מטאליק הינו הפתרון המקיף והגמיש ביותר לשחזור וגיבוי שירותי ענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים