קבוצת יעל נכנסת לתחום הקנביס הרפואי

היא חברה לקאנומד, שמגדלת קנביס רפואי, והשתיים יקימו חברה שתפתח טכנולוגיות לתחום, תציע שירותי SaaS ותשווק את הצמח למטופלים

תוכנה כשירות לתחום הקנביס הרפואי.

קבוצת יעל היא אחת מחברות ה-IT הגדולות והוותיקות בישראל, שפועלת במגוון סגמנטים ומציעה פתרונות טכנולוגיים שונים. באחרונה היא החליטה להיכנס לתחום חדש – טכנולוגיות לעולם הקנביס הרפואי. יעל חתמה עם קאנומד, שמגדלת קנביס רפואי ומחזיקה חוות לריבוי וגידול הצמח, על מזכר הבנות להקמת חברה פרטית בתחום.

החברה החדשה תעסוק בפיתוח פלטפורמת אונליין להנגשה של קנביס רפואי למטופלים, כמו גם של תרופות מרשם, מוצרי פארם ומוצרים נלווים, וכן בשיווק של המוצרים האלה (כולל של הצמח עצמו) ובתחזוקת הפלטפורמה.

רונית עומר, מנכ"לית משותפת בקאנומד, ציינה כי "מדובר בצעד חשוב עבורנו. קבוצת יעל היא מחברות הטכנולוגיה הבולטות בעולמות ה-IT בישראל ושתי החברות ייהנו משמעותית מהחבירה ביניהן, בטווח הרחוק. החברה החדשה, שבליבתה אנשי פיתוח, תתמחה בפתרונות דיגיטל ותציע שירותי תוכנה כשירות (SaaS) לתחום הקנביס המתפתח".

עמית דובר, משנה למנכ"ל קבוצת יעל, אמר ש-"מדובר בהמשך טבעי לשיתוף הפעולה שנרקם בין קאנומד לריל קומרס מקבוצת יעל בתחום מערכות הדיגיטל למסחר ולאספקה של קנביס. החברה החדשה תעסוק בהרחבת הפלטפורמות הדיגיטליות, שיתבססו על ענן ועל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בתחום התוכנה כשירות. זהו שיתוף פעולה עסקי חשוב לקבוצת יעל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים