YouCC מונתה לשותפה של פאלו אלטו נטוורקס

במסגרת הסכם השותפות, סוכם ש-YouCC  תתמקד בעיקר במכירה והטמעה של מוצרי Prisma Cloud, קו מוצרי אבטחת הענן הציבורי של פאלו אלטו נטוורקס

רימון כהן, מנכ"ל YouCC.

YouCC תשווק ותטמיע את פתרונות Prisma Cloud – קו מוצרי אבטחת הענן הציבורי של חברת אבטחת הסייבר פאלו אלטו נטוורקס.

פאלו אלטו נטוורקס בחרה ב-YouCC בשל ניסיונה רב השנים בהובלת פרויקטי ענן אסטרטגיים בארגונים ממגזרים מגוונים ויכולתה לספק מענה מקיף לכלל היבטי אבטחת המידע וחוויית המשתמש, כמו גם בשל צוות המומחים האיכותי ברמה עולמית, המלווה את הלקוחות בכל שלבי תהליכי היישום וההטמעה עם זמינות מלאה.

רימון כהן, משנה למנכ"ל-YouCC, אמר, כי "פאלו אלטו נטוורקס, חברת אבטחת הסייבר המובילה בהגנה על טכנולוגיות ענן, היא שותפה טבעית עבורנו, לאור העובדה ש-YouCC מתמחה בפרויקטים בעולם הענן. לחברה ניסיון מצטבר של יותר מ-11 שנים בביצוע פרויקטי הגירה לענן, לרבות ענן ציבורי, ענן היברידי וענן מלא".

דודי אילן, מנהל הפעילות של פאלו אלטו נטוורקס ישראל, הוסיף, כי "פאלו אלטו נטוורקס רואה ב-YouCC שותף מקצועי המוביל במרחב הענן הציבורי, שחי את עולמות הענן הציבורי ושולט בהם באופן מלא. אנו בטוחים כי שותפות זו תצליח לאור הגידול באיומים על הלקוחות בארץ ובעולם והעלייה המשמעותית בביקוש לפתרונות שיבטיחו עבודה בענן הציבורי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים