דו"ח איומי הסייבר של אלוט: עלייה של יותר מ-500% באיומים

הנתונים הם למחצית השנייה של 2021 ● הדו"ח מצא עלייה במתקפות, בעיקר עקב הופעת "חוטף דפדפן" Omnatuor.com והתקפות פישינג ● תוכנות פרסום הן כעת האיום העיקרי על צרכנים

מצאה עלייה של יותר מ-500% באיומי הסייבר. אלוט.

אלוט (Allot) – ספקית פתרונות חדשניים לניתוח רשת ופתרונות אבטחה כשירות (SECaaS) עבור ספקיות שירותי תקשורת ועסקים ברחבי העולם – פרסמה היום (ג') את דו"ח איומי הסייבר שלה למחצית השנייה של 2021 – המהדורה האירופית.

הדו"ח מצא שבמהלך המחצית השנייה של 2021, פתרון Allot NetworkSecure חסם סך של 2.97 מיליארד איומי סייבר עבור צרכנים המנויים לשירותי אבטחת סייבר המבוססים על פתרונות של אלוט, והמוצעים על ידי ספקיות שירותי תקשורת אירופיות. נתון זה מייצג עלייה של יותר מ-500% בהשוואה למחצית הראשונה של 2021.

שני סוגי האיומים שנחסמו ביותר היו כתובות Flubot C&C ו-Omnatuor.com, הדבקה אגרסיבית מאוד באמצעות תוכנת פרסום.

לא סתם מרגיזות. גם מפיצות איומי סייבר. תוכנות פרסום ברשת. איור אילוסטרציה.

לא סתם מרגיזות. גם מפיצות איומי סייבר. תוכנות פרסום ברשת. איור אילוסטרציה. צילום: BigStock

בנוסף, הדו"ח מצא מספר מגמות שהתפתחו במחצית השנייה של 2021:

  • למרות שווירוסים, סוסים טרויאנים ותוכנות זדוניות אחרות נחסמו, 74% מכלל החסימות היו תוכנות פרסום, מה שהופך אותן לאיום העיקרי על צרכנים.
  • בחודש ספטמבר לבדו, חלה עלייה של 200% מסך החסימות, עקב התפשטותו של Omnatuor.com, אשר הופיע לראשונה במחצית השנייה של 2021.
  • Flubot עדיין פעיל, עם 422 מיליון איומים שנחסמו במהלך המחצית השנייה של 2021. Flubot היה רווחי מאוד עבור פושעי סייבר, אשר הטמיעו אותו על מנת לגנוב מידע אישי ופיננסי.
  • פושעי סייבר השתמשו בבלאק פריידי, חג המולד ובהגרלות הלוטו כפיתיון, על מנת להערים על הקורבנות. פתרון Allot NetworkSecure חסם מיליוני נסיונות של התקפות פישינג במהלך תקופת הדיווח.

"תוכנת פרסום אינה רק מטרד. היא יכולה לשתול תוכנות ריגול, ניסיונות פישינג או איומים זדוניים אחרים. ההתפשטות המהירה של Omnatuor.com מהווה הוכחה לכך שפושעי סייבר מוצאים כל העת דרכים חדשות להפוך אנשים לקורבנות", ציינה ורד צור, סגנית נשיא לשיווק ומכירות ב-אלוט. היא המשיכה וסיכמה כי "למרבה המזל, אלוט הצליחה להגן על אנשים מיליארדי פעמים, באמצעות הפתרונות המוטמעים על ידי ספקיות השירות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סמארטגריטי

    חפשו אותנו בגוגל לפתרונות אבטחת מידע בענן .

אירועים קרובים