אסוס הכריזה על תוכנית החלפה של לוח אם תקול, שגורם לשריפה

בעקבות דיווחים על לוח אם מדגם Z690 Hero שגורם לשריפה הכירה אסוס בתקלה, שלדבריה השפיעה על לוחות שיוצרו בשנת 2021, והכריזה על תוכנית החלפה

משרדי המטה של אסוס בטאיפיי, טאיוון

לוח אם תקול מתוצרת אסוס גרם לחברה להכריז על תוכנית החלפה ללוחות התקולים.

באחרונה הופיעו דיווחים ברשתות החברתיות על כך שלוחות אם מדגם Z690 Hero מתוצרת אסוס נשרפים ומפיקים עשן לאחר שימוש רגיל. אסוס הכירה בתקלה, ולדבריה יושפעו ממנה לוחות מסוימים שיוצרו ב-2021.

הכרטיס המדובר הוא לוח אם ברמה גבוהה, המיועד למחשבי דסקטופ לגיימינג. מרבית המשתמשים שהושפעו מן התקלה דיווחו על קוד 53 של תקלת Bios שהופיעה על המסך, המעידה על כשל באתחול הזיכרון. אחרים דיווחו על ריח עשן וסימני שריפה ברכיבים הפנימיים, ואחד אף דיווח על אש שעלתה מן הלוח.

אסוס פרסמה הצהרה באתר שלה, שבה הזהירה כי הכשל עלול "להשפיע על יחידות שיוצרו ב-2021, וציינה את מספר הרכיב והמספר הסידורי שלו (מספר הרכיב 90MB18E0-MVAAY0, ומספר סידורי המתחיל באותיות MA, MB או MC). בעלי הכרטיסים מהסוג הזה יכולים גם לבדוק באתר אם הכרטיס שלהם שייך לקבוצת הלוחות התקולים.

בהודעתה ציינה אסוס עוד, כי "בחקירה המתמשכת שלנו, זיהינו באופן ראשוני בעיה פוטנציאלית של קבלי זיכרון שהורכבו ככל הנראה בצורה שגויה בתהליך הייצור באחד מקווי הייצור ועלולה לגרום לקוד שגיאה מספר 53, אי ביצוע הליך הדלקה מלא של המחשב או נזק מסוים לשאר הרכיבים על לוח האם. נכון ל-28 בדצמבר 2021, דווחו מספר תקריות בצפון אמריקה. בהמשך, אנו ממשיכים בבדיקה היסודית שלנו עם הספקים והלקוחות שלנו כדי לזהות את כל לוחות האם המדוברים מדגם ROG Maximus Z690 Hero הרלוונטים שנמצאים בשוק. אסוס תעבוד עם סוכנויות ממשלתיות רלוונטיות בכל הקשור לתוכנית החלפה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים