הבחירות להסתדרות: ועד עובדי שע"מ תומך בארנון בר דוד

דורון דודו, יו"ר הוועד, הכריז על תמיכתו ביו"ר ההסתדרות המכהן בבחירות הקרובות ואומר: "אעשה הכול כדי שהוא ייבחר; הוא מכיר את העבודה ואנחנו סומכים עליו"

ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות.

ועד עובדי שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המיסים, הכריז היום (א') על תמיכה ביו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, לכהונה נוספת בתפקיד – לקראת הבחירות, שייערכו במאי הקרוב. הוא מצטרף בכך לוועדי עובדים נוספים, בהם זה של אל על, שהכריז על תמיכתו ביו"ר ההסתדרות המכהן ביום ה' האחרון.

יש לציין שוועד עובדי שע"מ הוא לא קטן, ומייצג מאות עובדים. הוועד ניהל בשנתיים האחרונות מאבקים מקצועיים מול הנהלת הרשות, בדרישות שונות לשיפור תנאי העובדים ולמניעת הרחבת העסקת עובדי מיקור-חוץ.

"אעשה הכול כדי שליו"ר ההסתדרות המכהן תהיה תמיכה מעובדי שע"מ, מכל משרדי הממשלה ומכל מי שהוא השפיע עליו ועל תנאי ההעסקה שלו", אמר דורון דודו, היו"ר הוותיק של הוועד.

דורון דודו, יו"ר ועד עובדי שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המיסים.

דורון דודו, יו"ר ועד עובדי שע"מ, זרוע המחשוב של רשות המיסים. צילום: יח"צ

דודו מנמק את עמדת הוועד בכך שעובדי שע"מ זוכים בימים אלה לתמיכה רחבה בהסכם שמתגבש עם המדינה, שנקרא "הסכם שע"מ". הוועד ניהל סביב ההסכם הזה מאבק ממושך, ולדבריו זכה לגיבוי ולתמיכה מוחלטת מבר דוד.

לדברי דודו, "בר דוד ניהל את ההסתדרות בתקופת הקורונה בצורה יוצאת דופן, במיוחד אם אני משווה את התנהלותו לראשי הסתדרות קודמים לו במצבי משבר שונים, שבהם עובדי המדינה שילמו על כך. בר דוד הוא מנהיג עם קור רוח וניסיון, שלא נרתע מהפעלת כוח במידת הצורך".

"יו"ר ההסתדרות הנוכחי בא מתוכנו, צמח מתוך הוועדים במשך 30 שנים, מכיר את העבודה ואנחנו סומכים עליו", ציין.

דודו ציין ש-"אני לא פוסל מועמד אחרים וחשוב שתהיה התמודדות, אבל אני משוכנע שיו"ר ההסתדרות הנוכחי הוא זה שינצח, וכפי שאמרתי, נעשה הכול כדי שזה יקרה. אני חבר בוועדים קרוב ל-20 שנים ומעולם לא הרגשתי גאווה במנהיג שלנו".

האם עופר עיני יתמודד שוב?

באחרונה נפוצו שמועות שלפיהן עופר עיני, שכבר היה יו"ר ההסתדרות, מתכוון להתמודד שוב לתפקיד, אולם הוא לא מסר עד כה כל הודעה בעניין. בראיון למעריב התייחס בר דוד לאפשרות זו ואמר: "אני לא יודע אם עיני יתמודד, אבל לימדו אותי שהולכים קדימה ולא אחורה".

יצוין שביולי 2020 מינה בנק דיסקונט את עופר עיני כיועץ להנהלה מול ועד העובדים של הבנק – דבר שעורר הרמת גבה ואף כעס מצד גורמים רבים.

בהסתדרות מאוגדים כמה ועדי עובדים המייצגים חברות היי-טק ואף יש בה איגוד שמייצג עובדי היי-טק, טלקום וסלולר, בראשותו של יקי חלוצי. בשנים האחרונות ניהלו חלק מאותם ועדים מאבקים מול הנהלות החברות שאת עובדיהן הם מייצגים, בגיבוי ההסתדרות. בין היתר, מדובר בוועדים של פלאפון ויס, שנאבקים על שמירת זכויותיהם בעקבות המיזוג הצפוי בין החברות.

יש לציין שהבחירות הקרובות להסתדרות ייערכו בפעם הראשונה באופן דיגיטלי, ובמכרז להפעלתן זכתה מלם, בפרוקיט שעלותו נאמדת ב-30 מיליון שקלים.

תגובות

(5)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אל על

    אולי ליור ההסתדרות יש הסבר לפיטורי 1/3 עובדי החברה לפני חצי שנה וכיום גיוסים ומיונים חוזרים ? איזו התייעלות יש פה בעצם ????

  2. ירון

    ארנון אתה חייב להתערב במה שקורה ברשת עמל.האחריות היא שלך . צריך להפסיק את שלטון הפחד בנפוטיזם של כל אלו ההולכים נגדך.

  3. אסתר אדמון

    גם אני כראש איגוד מקצועי של עובדי המעבדות מקרובייולוגים ביוכימאים תומכת בארנון בר דוד . מזה כמספר שנים בתקופת כהונתו כיור ההסתדרות ארנון מלווה את הארגון להישגים טובים והסכמים מוצלחים. למדתי והחכמתי מהידע והניסיןן של ארנון והכל כמובן ביחסי אנוש מכבד ובשיתוף פעולה . שיהיה בהצלחה

אירועים קרובים