"כוכב" האבטחה ארט קוביילו מצטרף לדירקטוריון של סייבריזן הישראלית

קוביילו הוא אחד הבכירים בעולמות האבטחה והסייבר, ושימש כמנכ"ל RSA וכמנהל חטיבת האבטחה של EMC, שרכשה אותה

ארט קוביילו, חבר דירקטוריון בסייבריזן.

ארט קוביילו, אושיית אבטחת מידע מזה רבע מאה, מצטרף לדירקטוריון של סייבריזן הישראלית – כך מסרה החברה היום (ב').

קוביילו שימש בעבר כנשיא ומנכ"ל RSA, ולאחר שזו נרכשה ב-2006 על ידי EMC תמורת 2.1 מיליארד דולר במזומן עמד בראש חטיבת האבטחה של ענקית התשתיות והאחסון. זמן מה קודם לכן רכשה RSA את סאיוטה הישראלית ב-145 מיליון דולר. על מייסדי סאיוטה נמנה ראש הממשלה, נפתלי בנט, שהיה מנכ"ל החברה.

לצד תפקידו המוצלח של קוביילו ב-RSA, אחד מאירועי הסייבר הבולטים בעשור הקודם נקשר בשמה. ב-2011 נפרצו מחשבי יצרנית מטוסי הקרב לוקהיד מרטין. חקירת האירוע העלתה כי ההאקרים, שזוהו כסינים, הצליחו לחדור למערכת של החברה על ידי שימוש במידע שנגנב במתקפה אחרת – ונועזת יותר – על RSA. הסתבר שלאסימוני SecurID – מנגנון האימות והזיהוי הכפול של ענקית האבטחה, שמעבירים שורות של מספרים למטרות הצפנה – היה תפקיד מרכזי בתקיפה על לוקהיד מרטין.

בהודעת סייבריזן נמסר כי "קוביילו הוא דמות מרכזית בתעשיית האבטחה. הוא בנה את כנס RSA לאירוע המכובד ביותר בתחום אבטחת הסייבר. קוביילו מילא תפקידי מפתח ביוזמות אבטחת סייבר לאומיות ובינלאומיות, והוא נואם קבוע בכנסים ובפורומים ברחבי העולם. הוא הוביל את RSA לצמיחת ההכנסות של החברה – מהשלבים המוקדמים שלה ועד ליותר ממיליארד דולר".

לאחר שעזב את RSA, קוביילו שימש משקיע ויועץ בתעשייה, הדריך כמה סטארט-אפים כמשקיע פרטי והיה יועץ לכמה קרנות הון-סיכון, כמו גם יועץ בכיר לקבוצת בלקסטון. הוא חבר בכמה דירקטוריונים, בהם זה של מנדיאנט.

"המשך החדשנות משנה את המרקם של החברה"

"הקצב התזזיתי של אימוץ הטכנולוגיה הדיגיטלית הוא מואץ", אמר קוביילו. "המשך החדשנות משנה, פשוטו כמשמעו, את המרקם של החברה – לטובה ולרעה. בלי שיפור הולם באופן שבו אנחנו מגנים על עצמנו – כל זה יהיה לשווא". לדבריו, "מה שהרשים אותי קודם כל בסייבריזן היה הטכנולוגיה מוגנת הפטנט שלה, שנותנת למגינים את ההזדמנות לגלות אירועי סייבר כבר בשלבים הראשונים שלהם – לפני שהם עלולים להפוך לאירועי אבטחה גדולים".

לדברי ליאור דיב, מייסד משותף ומנכ"ל סייבריזון, "הצטרפותו של קוביילו למועצת המנהלים שלנו, כשאנו חווים צמיחה בצפון אמריקה ובעולם, תוכיח את עצמה, ככל שנחדש ונפתח שווקים חדשים לארגונים העומדים בפני המתקפה היומיומית של איומי סייבר – מצד יריבים מתוחכמים, חדורי מוטיבציה וממומנים היטב."

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים