ההצפנה מקצה לקצה מגיעה גם למיקרוסופט טימס

החברה מציעה את התכונה החדשה רק בשיחות אחד על אחד, ורק בכאלה שמתנהלות ממחשבים שולחניים ● כמו כן, כשמפעילים אותה משביתים כמה תכונות קיימות בשירות

הצפנה מקצה לקצה - גם בטימס. לפחות חלקית. מקור: BigStock

מיקרוסופט טימס מצטרפת לקבוצה של השירותים שמציעים הצפנה מקצה לקצה. החברה הודיעה על כך אתמול (ד'), כמה חודשים לאחר שהיא החלה לבדוק את התכונה החדשה. בינתיים, היא רלוונטית רק לשיחות בין שני אנשים, אחד על אחד, ורק במידה שהן מבוצעות באמצעות הגרסה השולחנית של האפליקציה – ב-Windows או ב-macOS. כלומר, בשלב זה התכונה לא רלוונטית לאנדרואיד ול-iOS, ולא ניתן להצפין שיחות מרובות משתתפים גם במחשבים השולחניים.

מעבר לכך, הפעלה של ההצפנה תשבית מספר תכונות קיימות בטימס. כך, לדוגמה, לא ניתן יהיה לבצע הקלטה של השיחה, ולא להוסיף לה כתוביות או תרגום סימולטני. כמו כן, לא ניתן יהיה להשהות את השיחה ולעבור זמנית לשיחה אחרת, וכן לא להעביר אותה למספר אחר.

כדי לאפשר לדעת שהשיחה שמבצעים מוצפנת, ברגע שההצפנה תופעל תופיע צלמית ייעודית בפינה השמאלית העליונה של חלון השיחה. המשמעות היא שההצפנה איננה ברירת מחדל.

לפי מיקרוסופט, מנהלני ה-IT יצטרכו להיות אלה שיצטרכו להגדיר את מדיניות השימוש הארגונית בשיחות מוצפנות מקצה לקצה, ובהתאם לכך להחליט לאילו משתמשים לאפשר את התכונה החדשה ולאילו לא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים