"אינטרנט זה לא מותרות, אלא חלק מפירמידת הצרכים של האזרח"

ח"כ יעל רון בן משה קראה לרגולטור "לבצע את תפקידו כראוי", כדי שניתן יהיה לספק לאזרחים אינטרנט ושירותי תקשורת הולמים בעתות שגרה - וחירום ● בנוסף, לדבריה, צריך להציע חבילות אינטרנט חינמיות לבני 80 ומעלה

ח"כ יעל רון בן משה.

"שירותי הכבלים והאינטרנט הם כבר לא מותרות ומהווים חלק מפירמידת הצרכים של האזרח", כך אמרה אתמול (ד') ח"כ יעל רון בן משה (כחול לבן) בדיון שקיימה הוועדה לפניות הציבור של הכנסת, שהיא משמשת יושבת הראש שלה. הישיבה עסקה בשירותים של חברות התקשורת וספקיות האינטרנט.

"למדנו בתקופת הקורונה על חשיבות השירותים הללו. לכן, יש לוודא שהרגולטור מבצע את תפקידיו כראוי בכל הנוגע לשירותי התקשורת בעתות משבר – ובשגרה", אמרה. לדבריה, "ביום שבו חלילה תיפתח מערכה, ונרצה להשאיר אזרחים במרחבים מוגנים ובמקלטים, נצטרך לספק להם אינטרנט. גם בשגרה, אלה שירותים שהם בבסיס פירמידת הצרכים של האזרח". היא אף קראה לספקיות להציע חבילות אינטרנט בסיסיות חינמיות לאזרחים ותיקים מעל גיל 80, ולהנגיש עבורם את המידע הרלוונטי.

אחד הנושאים שעלה בישיבה הוא תהליך הניתוק המסורבל לאחר שלקוחות מבקשים להתנתק מחברות התקשורת. ח"כ רון בן משה דורשת מהחברות להתקין כפתור "ניתוק", שיאפשר ללקוחות להתנתק מיידית מהשירות שלהן או מאחת מחבילות הערוצים, ללא צורך בפנייה לחברה.

כמו כן, ח"כ רון בן משה ציינה שהיא קיבלה פניות על יוקר חבילות ערוצי הספורט – מה שלדבריה מייצר פערים חברתיים בין מגזרים שונים – והבטיחה לקיים דיון נפרד בנושא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים