פרסום ראשון

יו"ר הוועד של פלאפון דורש תחקיר חיצוני בנוגע לתקלה ברשת

יו"ר הוועד במכתב להנהלת החברה ולדירקטוריון בזק: "בסוף השבוע רשת פלאפון הייתה אך כפסע מאיבוד מלא של כל יכולות הדיבור והגלישה" ● פלאפון: "הרשת פועלת כסדרה ואנו בעיצומו של מעבר למערכת משודרגת"

יו"ר הועד: מצב הרשת חמור. פלאפון

בעקבות התקלות ברשת פלאפון, ובהן התקלה שאירעה לפני כשבוע וגרמה לכך שחלק מהלקוחות לא יכולים היו להוציא ולקבל שיחות, שלח יחיאל שמן, יו"ר הוועד של עובדי פלאפון, מכתב לדירקטוריון בזק ולהנהלת פלאפון, עם העתק גם למנכ"לית משרד התקשורת, שנושאו "דרישה למינוי יועץ חיצוני ופתיחת תחקיר חיצוני לנסיבות אירוע התקלה ברשת".

"לאור ההחמרה בתקלת הרשת שנמשכת ימים ארוכים והנפילות החוזרות ונשנות שהתרחשו בסוף השבוע – עקב מצב קריטי זה של הרשת, אנו סבורים כי יש למנות בדחיפות יועץ בכיר לטיפול באירוע החמור, שיתפוס את מקומו של סמנכ"ל החטיבה", כותב שמן.

במכתבו הוא מציין גם, כי "בסוף השבוע רשת פלאפון הייתה אך כפסע מאיבוד מלא של כל יכולות הדיבור והגלישה. להבנתנו, כפי שמעידים אנשי המקצוע הבכירים המטפלים לילות כימים בתקלה, הנהלת החטיבה הבכירה מתנהלת בחוסר אונים מוחלט לנוכח האירוע, אינה מתפקדת, נשענת על פתרונות מאולתרים אד הוק, ללא כל יכולת מקצועית הדרושה לפתרון התקלה הנובעת מהזנחה ארוכת שנים מצידה".

בהמשך המכתב, הדרישה "לפתוח בתחקיר חיצוני לבירור נסיבות האירוע, המחדלים ושאלות פתוחות ומעוררות דאגה".

עוד טוען שמן במכתבו, כי הרשת מצויה במצב עגום בימים אלה, וכי למרות התרעות חוזרות ונשנות של אנשי המקצוע בחטיבת ההנדסה על הזנחת הרשת ומערכות קריטיות נוספות בשנתיים האחרונות, ההנהלה לא התייחסה אליהן.

יצוין גם, כי לפי ידיעה שפורסמה השבוע בגלובס, שלח הוועד גם למשרד התקשורת מכתב שבו הוא מתריע על מצב הרשת של פלאפון, ומזהיר מפני קטסטרופה שעשויה להתרחש בה בכל רגע, שעלולה להיות חמורה עד כדי כך שלא תאפשר לפלאפון לחזור ולעבוד.

ראוי לציין, כי היחסים בין העובדים להנהלה מצויים כעת בשפל על רקע סכסוך העבודה ביניהם, שבמסגרתו הם אף שבתו ושיתקו פעילויות שונות של החברה, וכעת הם מנהלים במשא ומתן על הסכם קיבוצי.

מפלאפון נמסר בתגובה, כי "הרשת פועלת כסדרה ואנו בעיצומו של מעבר למערכת משודרגת."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים